2. Hotellrecensioner Cypern
  3. Hotellrecensioner Cypern
Limassol Region Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Ett av de bästa hotellen jag har bott på, allting är väldigt nytt och fräscht. Rymligt rum med fantastisk utsikt (dubbelrum med havsutsikt, våning 10). Väldigt bra frukost! Hotellets personal är enastående, alla är så vänliga och hjälpsamma med allt. Jag blev uppgraderad till ett dubbelrum med havsutsikt vid incheckning (utan extra kostnad), fick även förlängd tid för utcheckning utan extra kostnad. Väldigt serviceinriktad personal som ser till att du har den bästa upplevelsen när du bor här 🤩. Jag kommer definitivt att komma tillbaka igen ❤️.”

• ”Trevlig och hjälpsam personal. Ligger nära centrala Limassol.”

• ”Fantastiskt på alla sätt!”

• Poseidonia Beach Hotel Gästbetyg: 8

”Trevlig personal, rent och fint. Bra mat och jättebra läge precis vid stranden. Möjlighet att parkera hyrbil utan extra kostnad. Rymligt rum med härlig utsikt över havet! Inte högsäsong så det var inte fullt med folk överallt.”

• Mediterranean Beach Hotel Gästbetyg: 10

”Vackert!”

• Old Port Hotel Gästbetyg: 9

”Fräscht modernt rum. Frukost i restaurangen bredvid. Gömd i en liten gränd från stora vägen men ligger 2 minuter från old port.”

• Ajax Hotel Gästbetyg: 10

”Absolut full pott. Finns inget att klaga på.”

• Four Seasons Hotel Gästbetyg: 10

”Frukosten var suverän! Bra mat på alla deras restauranger. Om du ska till Limassol, boka Four Seasons.”

• Le Village Hotel Gästbetyg: 5

”Trevlig personal, receptionen öppen dygnet runt, och tillhörande bar där man kunde handla alla tider på dygnet.”

• ”Fin anläggning till bra pris”

De 30 bästa hotellen i Limassol Region