2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i De joniske øyer
De joniske øyer Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Batis Breeze Suites Omtalescore: 8

«Veldig god seng og sengetøy Moderne og effektiv air-condition Vaskemaskin / vaskemiddel Nydelig utsikt Kort unna veien Greit å komme med buss nr 6 Greit å kombinere med å handle på Lidl Lett å komme til buss nr 15 (flyplassen) Lyst og romslig bad»

• Pirofani Omtalescore: 8

«Veldig sentralt og hyggelig personale. Koselige rom.»

• Vivian Villa Omtalescore: 9

«De vasket hver dag og personalet var veldig hyggelige. Sentral beliggenhet og veldig fint uteområde i leiligheten.»

• Elena Rooms Omtalescore: 8

«Fantastisk beliggenhet og veldig hyggelig familie som drev stedet. Nærme to vakre strender, og midt i en gågate med mange gode restauranter. Rommet hadde alt vi trengte. Rengjøring annenhver dag.»

• Kate-Mari studios Omtalescore: 10

«Perfekt beliggenhet, to kvartaler unna stand og restauranter, men likevel stille og rolig. Svært rent, har aldri opplevd så rent rom i Hellas noen gang. Vi hadde tremannsrom i 2. etasje, deilig med skygge på den fine balkongen hele dagen. Greie kjøkkenfasiliteter for å lage frokost og enkel kveldsmat. Gode senger, stille aircon. Nydelig vertskap som hjalp oss med alt mulig.»

• Dandidis Seaside Pension Omtalescore: 8

«Perfekt beliggenhet. Nydelig solnedgang fra balkongen. God frokost.»

• Peyko Rooms Omtalescore: 10

«Vertskapet er bare helt nydelige. Vi følte oss velkomne og hjemme. Utsikten og beliggenheten er bare helt fantastisk like ved havet og stranda. Likte også at var rolig og fredfullt, med flere gode tavernaer i gåavstand. Vi kommer gjerne tilbake hit.»

• Romanza Studios Omtalescore: 10

«Alt var topp, men beliggenheten er fantastisk 🤩»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i De joniske øyer

basert på 22 724 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com