2. Hotellrecensioner Chile
  3. Hotellrecensioner Chile
Påskön Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Tupa Hotel Gästbetyg: 8

”Ett enkelt men bra hotell. Läget är utmärkt. 5 min promenad ner till havet och ytterligare 5 min till "centrum". De två utflykterna hotellet erbjuder är mycket bra och billiga. Skall du bara åka på en skall du åka på Hotu Matau. Det är den som visar alla intressanta Maoi-platser. Den andra är mest grottor och utsiktsplats. Guiden är mycket bra.”

• Kaimana Inn Rapa Nui Gästbetyg: 2

”Bra frukost, fungerade med upphämtning på flygplatsen”

• Takarua Lodge Gästbetyg: 10

”Fantastiskt läge Frukost på egen altan med utsikt mot havet o en moai Vänlig personal Stort rum o badrum”

• Nayara Hangaroa Gästbetyg: 10

”Allt var fantastiskt. Blev välkomnad med en jättefin blomkrans på flygplatsen, när jag väl kom till hotellet fick jag en kall handduk att kyla ner händerna med och en välkomstdrink. Sedan satte jag mig med en från personalen som förklarade hur allt fungerar på hotellet. Vilket var väldigt uppskattat. Frukosten och lunchen var supergoda och jag älskade deras sunset cocktail som ingick varje kväll.”

• O'tai Gästbetyg: 8

”Allt var i princip bra och utmärkt utom en sak. Det var Wifi:n som endast fungerade vid receptionen. Hade varit bra om det också fungerade i eller alldeles vid rummet.”

• Rangi Moana Gästbetyg: 10

”Helt fantastiskt upplevelse!😃 Markito och Luis va väldigt trevliga, snälla och hjälpsamma. Alltid frågade dom om allt va okej eller om man behöver hjälp med något.”

De 20 bästa hotellen i Påskön