Egadische Eilanden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tempo Di Mare Beoordelingsscore: 8

“We hebben een fijn verblijf gehad bij Tempo di mare. De locatie was super, dicht bij de haven en het centrum. Vriendelijk personeel, goede bedden en een goed ontbijt. We konden nog douchen en handdoeken gebruiken na check out en werden bij de haven afgezet. Er was ook een shuttle naar het strand, wij hebben hier echter geen gebruik van gemaakt. Wel hebben we fietsen gehuurd, ook dit werd snel geregeld.”

• Albergo Bouganville Beoordelingsscore: 10

“Klein hotel mooi schoon en netjes, Personeel en eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt was werkelijk fantastisch, elke morgen(verschillende) vers gebakken taarten en allerlei broodjes en lekkernijen van de plaatselijk specialiteiten. Was 5 min lopen naar strand en 8 minuten naar het oude centrum.”

• Resort Il Mulino Beoordelingsscore: 10

“De locatie en uitgebreid ontbijt”

• L'Oasi Villaggio Albergo Beoordelingsscore: 10

“Uniek”

• Albergo Bouganville Beoordelingsscore: 9

“Een rustig gelegen hotel ligt op een steenworp afstand van het centrumpje. Vlak bij een standje en het voortreffelijke Florio Museum. Schone kamer. Prima ontbijt met toast en de traditionele dolci waar de Italianen en wij dol op zijn. Vriendelijke mensen waarbij je je meteen thuis voelt. Van harte aanbevolen.”

• L'Oasi Villaggio Albergo Beoordelingsscore: 9

“Het resort is echt opgebouwd als dorp. De locatie is top en het zwembad is heerlijk. Het contact met de medewerkers verliep goed en er is veel gratis parkeergelegenheid. Wij hebben 2 dagen een scooter gehuurd en 1 dag een boot bij het verhuurbedrijf waar dit resort mee samenwerkt en dat beviel heel goed.”

De 10 beste hotels in: Egadische Eilanden