2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Italienske Riviera Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Villa Sylva & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Smukt gammelt hotel. Fint værelse med stor terrasse og dejlig udsigt til havet. Venligt og hjælpsomt personale, god morgenmad og dejlig kaffe."

• Albergo Astro Point fra anmeldelser: 10

"Et fantastisk sted.Ligger midt i centrum,kun 5 min. fra banegården.Havde et værelse med balcon+ en dejlig udsigt,da stedet ligger på 5 sal(med elevator)i en flot gammel bygning.Meget velholdt, Personalet gjorde alt for at man skulle føle sig hjemme.Lavede kaffe+ jeg fik en elkedel ind på værelset. Blev oplyst om hvad der var at se og opleve i Genua. Kan kun anbefale stedet,håber at komme igen,da jeg er helt vild med Genua."

• Albergo Ristorante Paradiso Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden var virkelig lækker. Jeg spurgte om specifikt morgenmad pga allergier, og fik det lige som jeg ønskede. Virkelig fornemt!"

• Hotel Marina Point fra anmeldelser: 10

"Personale var utrolig imødekommende, vi var en gruppe på 8 som fik serveret aftensmad på hotellet fra deres restaurant."

• Hotel Canali, Portofino Coast Point fra anmeldelser: 9

"Imødekommende, hjælpsomme og glade mennesker i receptionen."

• Albergo Giuan Arma di Taggia Point fra anmeldelser: 8

"Rolig hotel, pænt værelse (på det gamle hotel), sød vært og tæt på stranden"

• Albergo Nazionale Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt beliggenhed og helt fantastisk personale. Sammen med hotellet har de en konge restaurent med lækker italiensk mad."

• Hotel La Vela-Castello Il Rifugio Point fra anmeldelser: 10

"Et fantastisk sted.Har aldrig boet bedre.Boede i et anneks.Sad udenfor hvor der var bord og stole.dejligt at sidde der i flere timer og bare kikke ud på naturen. Håber at komme tilbage.Vil anbefale til fa. Og venner. Morgenmaden lækker. Personalet meget hjælpsom"

• Albergo Barbara Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed og venligt personale"

• Costello Point fra anmeldelser: 10

"Det føltes som at være hjemme. Der var god plads på værelserne, køkkenet var dejlig stort og godt med plads til mad i køleskabet. En rigtig lækker terrasse! Og så var der fællesspisning den ene aften. Alle var søde og hjælpsomme og så snart du træder ind på matriklen bliver du mødt af rigtig søde mennesker som bare gerne vil have at du har det godt og føler dig hjemme! Efter check out fik jeg lov at blive på Costello og hænge ud samt opbevare min bagage mens jeg var ude og opleve byen en sidste gang. Jeg ville gerne overnatte her igen og vil helt klart anbefale det til alle som jeg møder på min vej :)"

De 30 bedste hoteller i Italienske Riviera