2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Italien
Italienske Riviera Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Albergo Barbara Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed og venligt personale"

• Ostello Bello Genova Point fra anmeldelser: 7

"Genialt med gratis pasta og grøntsager på fælleskøkkenet."

• Hotel Canali, Portofino Coast Point fra anmeldelser: 9

"Imødekommende, hjælpsomme og glade mennesker i receptionen."

• Hotel Helvetia Point fra anmeldelser: 7

"Rigtig venligt personale. Vi havde glemt noget på værelset og de skrev til og og havefest prøvet ar ringe for at fortælle ps det. Rigtig fint til en overnatning."

• Albergo Suisse Bellevue Point fra anmeldelser: 7

"udsigten, morgenmaden, renheden"

• Red and Blues Music Hotel Genova Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var rigtig venligt og værelset var fint og rent"

• Mercure Genova San Biagio Point fra anmeldelser: 10

"Jeg bruger især det hotel, fordi det er åbent døgnet rundt, og jeg kan ankomme meget sent, men nu også, fordi der er en skøn restaurant, overvåget p-plads og et meget venligt personale"

• Hotel Italia Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig morgenmad med mange lokale specialiteter. Dejligt tæt på togstation, strand og smukke lokale vandreruter. Meget sød og hjælpsom familie som ejer og driver hotellet. Moneglia er en hyggelig lille badeby. Rimeligt tæt på seværdige Cinque Terre og meget tæt på den lidt større by Sestri Levante. Vi var der i begyndelsen af Maj."

• Albium - Hotel Sul Mare Point fra anmeldelser: 10

"Super hyggeligt lille hotel lige ud til stranden med god udsigt ud til havet. Super lækker morgenmad. Værtsparret er super imødekommende og hjælpsomme. De varmeste anbefalinger fra os. Stor Tak til værterne som hjalp os med at få fat i Avis, da vores lejebil brændte sammen og kunne tage dialogen med Avis og hjalp os med at få en ny lejebil."

• Albergo Ristorante Paradiso Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden var virkelig lækker. Jeg spurgte om specifikt morgenmad pga allergier, og fik det lige som jeg ønskede. Virkelig fornemt!"