2. Hotelbeoordelingen Zuid-Korea
  3. Hotelbeoordelingen: Eiland Jeju
Eiland Jeju Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel bridge Seogwipo Beoordelingsscore: 8

“De lokatie, van daaruit kun je mooi het eiland verkennen en gezellige buurt.”

• Casaloma Hotel Beoordelingsscore: 7

“De ligging”

• Jeju Eco Suites Beoordelingsscore: 9

“Alles heerlijk. We hadden geen auto en ligt qua locatie wat lastiger te bereiken, maar dat wisten we vooraf en viel ons mee. Bus komt onderaan heuveltje. 10 minuutjes lopen. Eigenaresse spreekt goed Engels en hulpbereid. Whirlpool heerlijk! Ruime kamer! Eigen kookgelegenheid.”

• The Qube Resort Jeju Beoordelingsscore: 8

“Ruime schone kamers! We hebben de eerste nacht op futon bedden geslapen echter wilden de volgende dag naar een kamer met gewone bedden en dat was mogelijk. Fijn dat ze het snel hadden geregeld.”

• Grabel Hotel Jeju Beoordelingsscore: 7

“Mooi rooftop zwembad. Zeker voor liefhebbers die van erg warm water houden. Je kon daar ook eten bestelen en eten. Dat was zeer aangenaam!”

• Ventimo Hotel & Residence Jeju Beoordelingsscore: 8

“Vanaf de 12 de verdieping had je een mooi uitzicht over de stad. We hadden een huurauto en de garage is makkelijk te bereiken. Je kan gewoon binnerijden en de valet de sleutel geven. Het is een autolift dus deze bedienen ze zelf. Als je je auto weer nodig hebt kun je eenvoudig vanuit je kamer even bellen (10 a 15 min voor vertrek) en je auto staat voor je klaar. Heb gebruik gemaakt van de training faciliteiten en het dakterras. Op een mooie dag kun je op het dak lekker ontspannen. De trainingsruimte is wat klein maar als je vroeg gaat dan is er niemand (althans in mijn geval).”

• Hotel Leo Beoordelingsscore: 10

“De locatie is uitstekend. Dichtbij het vliegveld en goede restaurants. Helen is geweldig. Ze regelt alles voor je en geeft uitstekende adviezen. Een echte kanjer!!”

• Ramada by Wyndham Jeju City Hall Beoordelingsscore: 8

“Vlak bij de bushalte”

• Sun and Moon Resort Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was heel vriendelijk en het uitzicht vanaf de kamer mooi!”

• Samhaein Tourist Hotel Beoordelingsscore: 7

“Prima centrale plek in Jeju stad vlakbij de luchthaven”

De 30 beste hotels in: Eiland Jeju