2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Zuid-Moravië
Zuid-Moravië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Celestial Apartments Brno Beoordelingsscore: 9

“Mooi appartement op loopafstand van het centrum. Complex is nog erg nieuw en parkeren kan achter een afgesloten stuk wat erg prettig is. Alles zag er heel netjes uit.”

• Vachova Apartments Beoordelingsscore: 5

“Er was even paniek of we wel op tijd bij de bar om de hoek van het appartement de sleutels konden ophalen. Maar de eigenaar was er nog na sluitingstijd en ook de contact persoon via whatsapp was erg behulpzaam.”

• Apartment Brno Beoordelingsscore: 8

“Perfecte locatie in het centrum van Brno. Ondanks dat het appartement midden in het centrum ligt, is het goed bereikbaar met de auto. We konden op ons gemak onze bagage in- en uitladen. Daarna hebben we de auto op een parkeerplaats in de buurt kunnen parkeren (op ca 10 min lopen). Wij vonden het fijn dat onze honden ook toegelaten werden. Check-in verliep prima met een toegangscode. Wij kwamen iets vroeger aan dan gepland, maar kregen toch meteen toegang.”

• Autocamp Free Star - Mobilheimy Beoordelingsscore: 6

“we hebben de locatie alleen gebruikt voor overnachting en daar was het prima geschikt voor, ik zou het daar ook voor gebruiken, maximaal een paar dagen verblijf. Geen gebruik gemaakt van de toch uitnodigende campingrestauratie.”

• Vinný sklep u Malíků Beoordelingsscore: 8

“Mooi groot huis , met 5 ruime slaap kamers.huis heeft mooie varanda waar je met de grote gas BBq kon BBQen en een leuke afgezette tuin. Locatie is achteraf aan een zandpad . Het dorpje heeft een Coop supermarkt en een cafe met terrasje. verder is er weinig te beleven. 10 km verderop is een lidl supermarkt. Je heb wel eigen vervoer nodig.”

• Old Town Apartment Spilberk Beoordelingsscore: 9

“Prachtig appartement.”

• “Prachtig appartement 😍”

• ADC Design Apartmány Beoordelingsscore: 10

“Mooi appartement, alles wat ik nodig had was er. En hele goede bedden.”

• Modern apartments Brno-center Beoordelingsscore: 2

“De uitleg ivm toegang en parking was duidelijk! Centrum was op wandelafstand.”

• BODY penzion Beoordelingsscore: 7

“Rustige, comfortabele kamer”