2. Hotelbeoordelingen Noorwegen
  3. Hotelbeoordelingen Noorwegen
Jotunheimen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• STORHAUGEN GARD Beoordelingsscore: 8

“Lokatie was erg goed. Hytte is ook erg goed. Genoeg keukenuitrusting voor meer dan 11 personen. De eigennaar is erg behulpzaam Er waren genoeg bedden en dekens.”

• Kvila Hytteutleie Beoordelingsscore: 6

“Voldoende voor een overnachting als je op doorreis bent.”

• Bessheim Fjellstue og Hytter Beoordelingsscore: 9

“Prachtig gelegen, verzorgde diner en chalet helemaal in orde.”

• Sitla Hotel & Appartments Beoordelingsscore: 7

“Fijn dat er een mini koelkastje en koffie en thee op de kamer was.”

• Nordal Turistsenter Beoordelingsscore: 8

“Gezellig en knus”

• Kvila Hytteutleie Beoordelingsscore: 8

“De gastvrijheid en behulpzaamheid was buitengewoon goed. Door problemen met onze auto konden wij pas 3 nachten later dan gepland aankomen maar Geir en Anette waren heel soepel in de afrekening van het aantal overnachtingen. Bovendien hadden we het geluk dat Geir monteur bleek te zijn die er abnormaal veel energie in stopte om te zorgen dat wij met een gerust hart weer verder konden rijden in onze vakantie.”

• Fossheim Hotel Lom Beoordelingsscore: 8

“Er zijn 2 aparte gedeeltes, wij hadden een kamer in het bijgebouw. Kamer en badkamer wat gedateerd, maar schoon. Geen koelkast aanwezig. Voldoende gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Ontbijt was heerlijk rustig, weinig mensen en alles aanwezig. Werd ook erg goed aangevuld. Restaurants in het dorp wat matig. Klein dorpje met mooie staafkerk. Prima uitvalsbasis voor de NP, Jotunheimen en Dovrefjell. Een muskusos gezien bij het Muskusospad in Dovrefjell en Elanden gezien op weg naar Jotunheimen (neem insectenspray mee)!”

• Sitla Hotel & Appartments Beoordelingsscore: 4

“Centrale Locatie.”

• Sitla Hotel & Appartments Beoordelingsscore: 3

“Dat er een bed stond in de kamer”

De 5 beste hotels in: Jotunheimen