2. Hotelbeoordelingen Malediven
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Kaafu Atol
Kaafu Atol Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Mooie ruime, schone kamers, aan het strand en personeel zijn superlief.”

• Velana Beach Hotel Maldives Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer, werd goed bijgehouden. Vriendelijk personeel!”

• Blue Haven Retreat Beoordelingsscore: 9

“Het was een super fijn verblijf met een schone ruime kamer. Alles wat je nodig had was aanwezig. Er waren naast douchehanddoeken, ook handdoeken voor mee naar het strand beschikbaar. De eigenaar hielp ons met alles wat we nodig hadden! Ferry’s boeken, taxi naar de haven, eventueel met tours, enzovoorts. Er kon gekozen worden tussen westers ontbijt en lokaal ontbijt. De tijd kon zelf gekozen worden! Ook het personeel was super vriendelijk. Echt een top verblijf op Thulusdoo!!”

• Niu Inn & Spa Beoordelingsscore: 4

“Vriendelijke en behulpzaam personeel aan de receptie; het regelen van een taxi richting luchthaven verliep zeer vlot.”

• Hathaa Beach Maldives Beoordelingsscore: 7

“Heel leuke locatie ah strand, mooie kamer en vriendelijk personeel. Ik verbleef hier één nacht in afwachting van een binnenlandse vlucht; dit was een zeer goede optie.”

• Crystal Sands Beoordelingsscore: 7

“Kamer en ontbijt waren goed”

• Canopus Retreat Thulusdhoo Beoordelingsscore: 4

“Mooi ingerichte kamers. Vriendelijke staff bij de receptie en het restaurant.”

• h78 Beoordelingsscore: 7

“Hele vriendelijke en goede service personeel. Goede locatie. Perfecte airport transport service.”

• ilaa Beach Maldives Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht, de locatie, het eiland, de vriendelijkheid, het eten, het personeel.”

• Iru Maldives Beoordelingsscore: 8

“Wat een ontzettende lieve mensen werken hier! We sliepen in de familiekamer op de begane grond en liepen zo het (bikini) strand op. Het ontbijt was ook lekker met omelet, vers fruit, toast... Heerlijke vakantie gehad. Veel dank!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Kaafu Atol

gebaseerd op 27.815 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com