2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Kagoshima
Kagoshima Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• 屋久杉楼 七福 Beoordelingsscore: 10

“Wat een zalig verblijf in Yakushima, in dit authentieke huis. Leuk om zelf te koken en te relaxen en een goede uitvalsbasis voor het mooie Isso Beach en Yakushima. Overigens een heel vriendelijke eigenaar / kunstenares.”

• Guest House Yakushima Beoordelingsscore: 9

“Je logeert er in een prachtig natuurdomein. de weg ernaartoe is magnifiek, iedere keer je er vertrekt, vertrek je in de schoonheid van de natuur. De host is heel behulpzaam met het helpen om de juiste bus te nemen. Er is vanalles voorzien voor als je zelf niet wil koken.”

• Guesthouse Suzukaze Beoordelingsscore: 7

“Ruime kamer en prima douche”

• 一客一亭の宿 遊楽 Beoordelingsscore: 8

“De prachtige smaakvolle en kunstzinnige inrichting van onze slaapkamer als onderdeel van een Gallerie met veel kunst en als grootste verrassing de geweldige jazzcollectie van onze gastheer. Gastheer Sumitaka en gastvrouw Akens waren geweldig! Hoewel wij buiten de deur aten, kwam onze gastvrouw s avonds onverwachts nog met de heerlijkste zelfgemaakte hapjes. Kortom een aanrader!”

• Pension Blue Drop Beoordelingsscore: 10

“We verbleven twee nachten bij Blue Drop. Yuki is een fantastische host die bereid is je te helpen, zeer vriendelijk is en ook nog eens een lekker ontbijt en mooie kaseiki maaltijd kan bereiden. We vonden de natuur mooi en de vibe van Yukashima heerlijk. Yuki heeft voor ons de huur van een autootje geregeld; een auto maakt dat je veel meer vrijheid hebt om over het eiland te bewegen. De kleine weggetjes zijn geweldig om over heen te rijden en het eiland te ontdekken. Ook heeft ze voor ons kaartjes voor de boottrip naar Kagoshima gereserveerd - dat bleek achteraf zeer prettig omdat we anders niet mee hadden gekund op het gewenste tijdstip. Al met al een aanrader om te verblijven als je Yakushima aandoet!”

• 39guest house Beoordelingsscore: 9

“Yuki is een leuke en vrolijke hostess, leuke plek om te zijn. Vertrouw haar niet als ze zegt hoe de magnetron werkt, geintje: ♡♡.”

• Guest House CARAPAN Beoordelingsscore: 9

“De ligging, uitzicht, interieur. Rust, ontbijtje met koffie”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Kagoshima

gebaseerd op 10.197 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com