2. Hotellrecensioner Litauen
  3. Recensioner för semesterboenden i Kaunas county
Kaunas county Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• The house Kaunas Gästbetyg: 5

”Hoppas aldrig mer tillbaka”

• Laisvės 50D Gästbetyg: 6

”Lägenheten ligger precis på gågatan i centrum där finns många butiker, restauranger, pubar. Nära till de flesta sevärdheterna. Enkelt att ta sig till vilken plats i staden som helst. Bokade 2 sovrum och det fanns ett vardagsrum med mycket utrymme. Passar för stort sällskap av 6 människor. Allt som man behöver för att laga och äta egen mat finns i köket, kyl och frys. Stora fönster med rullgardin. Egen ingång. Bra tyst och lugnt både i byggnaden och ute. Tv i varje rum.”

• Kaunas Garden Gästbetyg: 8

”Jag tyckte om närheten till där alla rör sig. Lgh. vette mot baksidan så det var tyst trots att det var lör. kväll på framsidan. Tror att köket var helt komplett fast vi tog oss inte tid att nyttja det. Resturanger låg på ju på rad utanför.”

• In the heart of Kaunas Gästbetyg: 9

”Att det låg mitt i Gamla stan. Nära restauranger. Lätt att hitta. Trevlig värd”

• ”Läget var helt suveränt bra, bättre läge kan man inte ha i Kaunas.”

• ”Nära stan , fräsch”

• Alanta "Easy Kaunas" Gästbetyg: 7

”Bra läget. Ett stort rum.”

• R plius "Easy Kaunas" Gästbetyg: 9

”Bra läge, enkelt att checka in då det var kodlås men sedan fanns det även ett kort. Sköna sängar!”

• ”Detta är ett unikt boende beläget i en k-märkt villa i Kaunas. Lägenheten är vacker och hemtrevlig. Det finns en risk att man vill bara stanna inne. Vi trivdes toppenbra där!”

• Botanical Garden Studio Gästbetyg: 9

”Rent, praktiskt inrett, vackert, tyst”

De 30 bästa semesterboendena i Kaunas county

baserat på 59 490 recensioner för semesterboenden på Booking.com