2. anmeldelser av hoteller i India
  3. anmeldelser av hotell i Kerala
Kerala Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• The Panoramic Getaway Omtalescore: 9

«Rent, flotte svømmebasseng med ett kun for voksne, behagelige solstoler, flott frokost, sentralt, mulig å spise i nærheten, god mat i Underground restaurant i underetasjen. Helt fantastisk utsikt. Store rom, balkong»

• «Rent og ordentlig. Gode senger.»

• PaddleCult Surf Retreat Omtalescore: 10

«Kjempefint sted med fint basseng. Rommene var rene og området utendørs var godt tatt vare på. De ansatte var utrolig hyggelig og behjelpelige til alt. De var alltid tilgjengelig og hjalp oss feks med å bestille taxi og passe på bagasjen vår etter utsjekk. I tillegg hadde de surfetimer med flinke instruktører som fikk oss alle opp og stå på surfebrettene.»

• Twinn Waves Calicut Omtalescore: 2

«Nettes Personal, gute Lage»

• «Personalet var veldig hjelpsomme og imøtekommende. Vi ankom på natten, og fikk sjekke inn tidlig for noen få penger. Selvom check inn ikke var før mange timer senere.»

• «Beliggenheten er ekstraordinært bra, praktisk talt på stranda. Huset har en nydelig liten hage med hengekøyer i skyggen av trærne. Vertene er fantastisk hyggelige og hjelpsomme. Dette er et sted hvor man virkelig kan slappe av og nyte livet. Ekstra pluss for god wifi og aircondition.»

• Les 3 Elephants Omtalescore: 10

«Veldig hyggelig betjening. Nydelig mat og perfekt beliggenhet.»

• Sky Palace Beach Hotel Omtalescore: 10

«Avslappet og chill vibe. Vertene Wilfred og Christoffer er veldig hjelpsomme og herlige folk. F eks kan de hjelpe til med taxi-sjåfører tilknyttet hotellet som føltes veldig trygt. Vertene lager selv en deilig frokost for deg (masala dosa eller kontinental omelett og toast + kaffe/te»

• Arabian Pearl Omtalescore: 9

«Veldig hyggelig personale. Stedet ligger veldig sentralt i Fort Koshi»

• Old Courtyard Hotel Omtalescore: 9

«Stedet, stemningen og personalet»

De 30 beste hotellene i Kerala

basert på 204 996 hotellomtaler på Booking.com