2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Kien Giang
Kien Giang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• 9Station Hostel & Bar Phu Quoc Beoordelingsscore: 10

“Het is echt een heel chill hostel! Alles is super schoon en goed verzorgd. Elke avond wordt er iets georganiseerd en is er een restaurant met heerlijk eten aanwezig. Top verblijf hier gehad ;)”

• Suncosy Central Resort Beoordelingsscore: 6

“Zwembad”

• Bamboo Cottages Beoordelingsscore: 8

“Vriendelujk personeel en heerlijke badkamer buiten. Het strand was geweldig een pareltje.”

• Ancarine Beach Resort Beoordelingsscore: 10

“Een idyllisch plekje met super vriendelijk personeel. Hier kom je echt tot rust.”

• Island Lodge Phu Quoc Beoordelingsscore: 2

“De locatie was rustig en mooi zwembad maar zwembad was super warm”

• “De locatie”

• Pullman Phu Quoc Beach Resort Beoordelingsscore: 10

“De algemene beleving beviel me het meest. Het personeel was ontzettend aardig en goed opgeleid waardoor je een echt vakantiegevoel krijgt. Het eten was super en het is een prachtig hotel.”

• Phu Quoc Valley Sen Bungalow Beoordelingsscore: 9

“Prachtige rustige locatie. Heel vriendelijke mensen. Heel behulpzaam. Heel relaxte ook. Ze brengen je naar leuke strandplek. Fijne bedden.”

• Nadine Phu Quoc Resort & Spa Beoordelingsscore: 8

“De kamers zijn ruim en comfortabel. Er is een mooie tuin en een zwembad aanwezig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We konden op de dag van vertrek nog een hele dag over onze kamer beschikken.”

• Tropicana Resort Phu Quoc Beoordelingsscore: 8

“Fijne locatie, dicht bij avondmarkt met een scooter. Verder restaurantjes en winkeltjes in de buurt.”

De 30 beste hotels in: Kien Giang