2. anmeldelser av hoteller i Vietnam
  3. anmeldelser av hotell i Kien Giang
Kien Giang Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Dendi Resort Phu Quoc Omtalescore: 4

«Bassenget og alle dyrene»

• Huong Giang Bungalow Omtalescore: 8

«Koselig bungalow med liten terrasse hvor man kan spise frokost! God plass på rommet og store senger med myggnetting!:)»

• Cassia Cottage Omtalescore: 10

«Perfekt beliggenhet på Phu Quoc! Kort vei til flyplassen. Hotellet er omtrent på stranda og i gangavstand til nærmeste sentrum med butikker og restauranter. Fin og ren strand, perfekt for bading for voksne og barn. Utsikt til en idyllisk solnedgang i havet. Vennlig og serviceinnstilt personale. Godt renhold, veldig fint uteområde. Fin og idyllisk strand. Tre basseng, ett som passer for barn. Nok solsenger og fint og rent rundt og i bassengene. Veldig god mat på hotellets restaurant. Vi bodde i Beach House 2, som var perfekt plassert like ved et basseng, med et rolig område rundt.»

• AVS Hotel Phu Quoc Omtalescore: 7

«Utmerking anbefaler venner og familie»

• Sea Sense Resort Omtalescore: 10

«Fine rom, fint og rent bad. Anbefales!! Må oppleves!»

• «En fantastisk frokost, mest innholdsrike hotellfrokost vi har opplevd. Utrolig god service, fantastisk å sitte ute på terrassen og nyte morgenkaffen»

• «Beliggenheten, rommene, lite støy på kveldene, stort og fint bad, veldig fin utsikt fra rommet»

• «Veldig fint og frodig område med fint basseng og et stort og fint hotellrom. Det var også vennlige og hjelpsomme ansatte som hjalp oss med det vi trengte/ønsket.»

• Ancarine Beach Resort Omtalescore: 10

«En perle! Rolig og fint. Fantastisk frokost»

• «Fantastisk basseng, serviceinnstilt personale, aircondition som fungerte veldig bra - i tillegg til herlig utsikt og god mat.»

De 30 beste hotellene i Kien Giang

basert på 55 573 hotellomtaler på Booking.com