2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Hotellrecensioner Österrike
Kitzbuhel Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Pension Rainhof Gästbetyg: 9

”Helheten var riktigt bra, vi bodde nära ena skidområdet och tog enkelt buss till det andra. Resan överträffade våra förväntningar.”

• Dorfstub'n Jochberg Gästbetyg: 10

”Lättillgängligt, nära liften. Bra service, trevlig personal. Välstädat och fräscht. Bra frukost och resturang.”

• ”Centralt, fräscht boende.”

• Koller, Pension Haus Gästbetyg: 9

”Låg väldigt när centrum och gågatorna. Gammalt fint hus som är nyrenoverat. Sköna sängar, jättebra frukost, snabb service och väldigt trevlig personal. Vi kommer tillbaka!”

• Malernhof Gästbetyg: 9

”Lugnet och hemkänslan. Fantastiskt vackert hus med genuinuinitet från 1700 talet ( eller kanske ännu äldre?). Helt outstanding. Väldigt fint och trevligt värdpar.”

• Koller, Pension Haus Gästbetyg: 8

”Jättemysigt boende mitt i vackra Kitzbühl. Fint rum & fräsch toalett. Trevlig värd som fixade den frukost man önskade sig. Kan varmt rekommendera boendet!”

• Koller, Pension Haus Gästbetyg: 9

”Mysigt litet hotell med väldigt bra, centralt läge. Och en väldigt trevlig värd som dessutom pratade flytande engelska. Blir mitt förstaval i Kitzbühel.”

• ”Trevligt hotell med bra läge. Kort buss eller biltur till liften i Jochberg, väldigt smidigt.”

De 5 bästa B&B-boendena och värdshusen i Kitzbuhel

baserat på 3 203 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com