2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Continental Croatia Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Cozy ensuite room in Zagreb center Beoordelingsscore: 7

“Het was super schoon. Ook een fijne locatie (ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar het centrum). De airco deed het ook goed.”

• Apartment Phoenix No.12 Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk ontvangst. Ik kon mijn motor op een droge plek stallen. Informatie over leuke restaurants. Supermarkt op 200 meter. Bistro op 200 meter.”

• DesignDistrict Apartments Beoordelingsscore: 7

“Midden in de stad”

• Plitvice Nest 2 Beoordelingsscore: 10

“Comfort van het appartement en de hygiëne”

• Royal Apartments & Rooms Beoordelingsscore: 8

“Kamer was in orde en parking. Prijs kwaliteit was maar voor 2 nachten.”

• MSS Spot Beoordelingsscore: 9

“Ligging en parking”

• MINT Boutique Studio Apartments Beoordelingsscore: 10

“Echt een top appartement. Sleutels in de sleutelkluis bij aankomst en vertrek wat heel fijn is. Ivana is een zeer vriendelijke vrouw die alles erg goed voor elkaar heeft. Appartement was zeer schoon en prima bedden. Appartement was compleet zoals een volledige keuken, badkamer en woon-slaapkamer. Appartement ligt aan de mainstreet van Zagreb en met een minuut of 10 lopen zit je midden in de stad. Parkeren om de hoek middels een dagkaart. Ondanks dat er veel trams voorbij komen hier totaal geen last van gehad. Super geïsoleerd mbt geluid. Als je toch in Zagreb bent slaap dan lekker hier in dit uitstekende en schone appartement.”

• piccolo app Beoordelingsscore: 8

“Mooi gerenoveerd appartement voor redelijk geld maar ook erg klein. Goed voor één of twee nachten. Overdekte parking op vijf minuten lopen (ca. €7 per dag). Centrum is op loop afstand ongeveer 20 min.”

• Plitvice Luxury Etno Garden Beoordelingsscore: 8

“Ideaal gelegen voor bezoek aan de meren via de “3de” ingang. Dan wel vooraf tickets regelen.”

• Apartments Kamenecki Beoordelingsscore: 8

“We hebben 2 overnachtingen geboekt bij Kamenecki Apartments voor een klein prijsje. Gezien de hoge waarderingen bij Booking.com, durfden we ook het risico te nemen, zonder hoge verwachtingen. Je krijgt daardoor ook waar voor je geld. Alles is er, maar in een kleine ruimte. De bedden (stapelbed) waren goed, het was er schoon, de douche was lekker en het ontvangst was hartelijk. De grotere appartementen zullen zeker comfortabeler zijn, maar we kozen voor het kleine omdat het voor ons puur voor het overnachten ging.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Continental Croatia

gebaseerd op 345.706 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com