2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Continental Croatia Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Framförallt renheten. Luktade fräscht. Närheten t centrum. Storleken på lägenheten. Inredningen.”

• House Dornik Gästbetyg: 10

”Vi köpte bröd från det lokala bageriet som låg bara 5 minuters promenad bort. Även en liten butik gav oss det vi behövde för att fixa frukost själva. Vi var 4 vänner som hyrde lägenheten en vecka under WDS 2024 och hade 2 borderterrier med oss. Mycket hundvänlig stad och befolkningen var duktig på engelska. Boendet är mycket lugnt även fast det ligger riktigt centralt - det fanns otaliga restauranger och barer inom en radie av några hundra meter. Fanns även en liten park bara en kort bit bort där det var trevligt att rasta hundarna. Väldigt trevlig stad som kan rekommenderas!”

• ”Rent, fräscht, centralt och välordnat. Vi bodde två vuxna i en lägenhet avsedd för fyra, men jag tycker att det hade blivit trångt om vi hade varit fyra vuxna.”

• Apartman Bago Deluxe Gästbetyg: 8

”Rymligt, fräscht med stor balkong o trädgård.”

• WHITE ROOMS ARENA ZAGREB Gästbetyg: 10

”Snyggt och fräscht, både rummet och de gemensamma utrymmet. Lugnt område. Promenadavstånd till Zagreb Fair”

• ”Det var verkligen bästa läget och lägenheten var väldigt fräsch. Skön säng, lite hårdare bäddsoffa.”

• Artissimo RoofTerace Gästbetyg: 10

”Rent och välstädat. En fantastisk terrass och mycket hjälpsam värd. Mycket bra läge på Illica.”

• At queens Gästbetyg: 9

”Fräscht, fint och bra läge”

• Villa Taborec Gästbetyg: 10

”Underbart läge med fantastisk natur.”

• ”Elektroniska lås-fick tydliga instruktioner från värden om hur man kommer in själv, utanför receptionens öppettider, enkelt och smidigt, allt fanns i rummet, fräscha lakan och handdukar.”

De 30 bästa semesterboendena i Continental Croatia

baserat på 332 055 recensioner för semesterboenden på Booking.com