2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Continental Croatia Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Apartman Bruna Gästbetyg: 8

”prisvärt och nära till allt”

• Artissimo RoofTerace Gästbetyg: 10

”Rent och välstädat. En fantastisk terrass och mycket hjälpsam värd. Mycket bra läge på Illica.”

• At queens Gästbetyg: 9

”Fräscht, fint och bra läge”

• Quiet corner Gästbetyg: 9

”Fantastiskt värdpar. Kylen var välfylld, stort tack. Bra läge med parkeringsplats. Rent och fräscht.”

• House Petra Gästbetyg: 10

”Trevlig värd och nära Plitvice. Bjöd på välkomstdrink och kaka.”

• Studio Sweet Home Gästbetyg: 9

”Bekväm och ren lägenhet med utmärkt läge, inte långt från stan eller tågstationen. Värden var trevlig och kom med bra rekommendationer, inte bäst på engelska.”

• ”Smidigt incheckning.”

• Apartman Ines Gästbetyg: 10

”Trevlig, utmärkt, välbemötande.”

• ”Det var verkligen bästa läget och lägenheten var väldigt fräsch. Skön säng, lite hårdare bäddsoffa.”

• House Dornik Gästbetyg: 10

”Vi köpte bröd från det lokala bageriet som låg bara 5 minuters promenad bort. Även en liten butik gav oss det vi behövde för att fixa frukost själva. Vi var 4 vänner som hyrde lägenheten en vecka under WDS 2024 och hade 2 borderterrier med oss. Mycket hundvänlig stad och befolkningen var duktig på engelska. Boendet är mycket lugnt även fast det ligger riktigt centralt - det fanns otaliga restauranger och barer inom en radie av några hundra meter. Fanns även en liten park bara en kort bit bort där det var trevligt att rasta hundarna. Väldigt trevlig stad som kan rekommenderas!”