2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Korcula Island Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Aminess Port 9 Resort Gästbetyg: 5

”1. Man hade tillgång till taxibåtarna in till Korcula town, olika utflykter, etc. 2. Det som också var bra var att det fanns många barer/caféer på hotellet där man kunde beställa öl eller kaffe. 3. STOR ELOGE TILL städernskan Jelka och baristan Kristijan som var så underbara på deras jobb och som verkligen behandlade oss super. 4. När vi var missnöjda om hundsituationen så lät de oss avboka kostnadsfritt de sista dagarna. Personalen i receptionen hanterade situationen väldigt bra och var jätte trevliga.”

• Hotel Korsal Gästbetyg: 10

”,”

• Posejdon Apartments Gästbetyg: 8

”Fantastiskt läge! Precis vid vattnet. Nära till stad och restauranger. En gullig uteplats, skön säng. Smakfullt inrett!”

• Apartments Villa Steffi Gästbetyg: 10

”Perfekt läge!”

• SAFIRUS Gästbetyg: 9

”Lugnt och trevligt område med gångavstånd till gamla sta’n. Mycket fräsch och modern lägenhet med allt som kunde tänkas behövas för en härlig vistelse. Alla rum hade AC. Stor möblerad terrass med havsutsikt. Privat brygga och solstolar. Ägaren Bernarda var jättetrevlig och tillmötesgående. Hon hälsade oss välkomna med en flaska gott vin och andra lokala produkter. Bernarda hjälpte även till med att ordna taxi till o från färjan så stort tack till henne.”

• Hotel Lumbarda Gästbetyg: 5

”Läget o fri parkering men för många parkerade bilar mot parkeringsplatser. Personalen jättetrevlig o gjorde ditt bästa.”

• Aminess Port 9 Resort Gästbetyg: 9

”Maten , läget , personalen”

De 5 bästa hotellen i Korcula Island