2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Krk Island Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Vila Milcetic Gästbetyg: 10

”Mycket god frukost. Jättetrevlig och hjälpsam personal. Fantastiskt läge.”

• Magal Hotel by Aminess Gästbetyg: 6

”Ligger nära flygplatsen och det är nära stranden. Finns mycket mat till middagen och frukost att välja på.”

• Hotel Bor Gästbetyg: 8

”Återvände hit då läget är jättebra, personalen trevlig och orten super.”

• ”Nära sllt”

• Anka Studios Gästbetyg: 7

”Nära till matbutik, centrum och bad. Bra fungerade ac på rummet. Tillgång till kyl på rummet. Gratis parkering och trevlig hjälpsam personal. Stor terrass med bord, stolar, soffa och torkställning.”

• Hotel Adria Gästbetyg: 9

”Närheten till restauranger och shopping utsikt över hamnen”

• ”Personal - fixade precis allt vi bad om. Läget är grymt. Rent och fint överallt.”

• ”Hotellet var helt okej ,mat var oxå helt okej !Vi är rätt nöjda.Vi kommer säkert åka igen dit . Måste säga att det är mer för vuxna utan barn men det fanns även familjer med barn Rekommenderar”

• Hotel Bor Gästbetyg: 10

”Ett väldigt fint hotell , fin personal som alltid finns där och hjälper till. Rent på rummet. Man har allt man behöver i ett litet rum. Kylskåp är inkluderat tror inte det stod i beskrivningen. Väldigt nära till strand och ljusblått hav. Finns en väldigt trevlig restaurang utanför lobbyn där serveras även en extremt god frukost! Högst rekommenderat om du ska till Krk!”

• Krk centar Gästbetyg: 8

”Trevlig lägenhet centralt i gamla stan. Trots det ett lugnt läge med en fin innergård.”

De 25 bästa hotellen i Krk Island