2. Hotelanmeldelser for Tanzania
  3. Hotelanmeldelser for Tanzania
Kusini Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ananda Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig roligt, fin poolområde, tæt på stranden og god beliggenhed i Paje. God morgenmad."

• Be Zanzibar Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Smuk udsigt - smuk beliggenhed. Rolige omgivelser. Meget søde personale."

• Mr Kahawa Waterfront Suites Point fra anmeldelser: 7

"Herligt personale-de fleste smilende og imødekommende. Dejlig daglig rengøring på værelser og spray + lukket muggenet og hardiner til aften.ofte rene håndklæder"

• "Et helt igennem perfekt ophold på Passion. Personalet var alle så søde og venlige - de hilste og spurgte altid indtil hvordan man havde det. Især manageren Madalina var så sød. Hun var altid sød til at hjælpe med alt hvad hun kunne, bl. a. hentede hun os fra et andet hotel, samt kørte os til det nærmeste supermarked, da det regnede for meget. Der var et roligt og trygt miljø på hotellet, der gjorde man kunne slappe og af nyde sit ophold. Værelserne og alle udearealerne var virkelig pæne og renligheden var i top. Hyggelig restaurant med god og lækker mad."

• Drifters Zanzibar Point fra anmeldelser: 10

"Drifters er mit hidtil yndlingssted på hele zanzibar! Jeg har boet på en del forskellige hostels og jeg må bare sige at Drifters er det bedste sted at være hvis man vil lære nye mennesker at kende hurtigt! Maden er helt vild lækker - man bliver nødt til at prøve deres lasagne eller tun sandwich hvis man er i Paje. Fuldkommen perfekt lokation lige ned til vandet og bare over-all helt perfekt sted. Det er 100% ikke sidste gang jeg skal bo på Drifters"

• Reef & Beach Resort - Spa Jambiani Point fra anmeldelser: 7

"Det var et fint sted, maden var ok, det er jo "bare" buffet. Dejligt med all-inclusive. Jetty bar var et hyggeligt sted, med rigtig god solnedgangsmulighed, nok den bedste på østkysten."

• Pili Pili Boho Point fra anmeldelser: 10

"Vi elskede værelserne, beliggenheden, de 3 pools. Der var en super venlig publikum supervisor der hjalp os. Alt godr"

• Amani Hotel Paje Point fra anmeldelser: 10

"Pæne Rene værelse God service Sød og rare hjælpsom personale Kanon sød vært"

• Heart of Zanzibar Bungalows Point fra anmeldelser: 10

"Lækkert, tæt på hav, sødt personale."

• New Teddy's on the Beach Point fra anmeldelser: 10

"Her er glæde og positivitet hos personalet og gæster. Gæster fra hele verden. Maden er god , med friske råvarer og gode kokke. Baren er fantastisk. Lækre juice og drinks kreeres . Havet er lige foran dig. Pollen er også godt. Meget meget positivt. Her er meget atmosfære , og lokalt look. Hvilket gør stedet meget mere en oplevelse ind at bo på et nyt resort . Life is now ."

De 30 bedste hoteller i Kusini