2. Hotellrecensioner TAN
  3. Hotellrecensioner TAN
Kusini Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Lala Land Lodge Gästbetyg: 10

”Otrolig personal - verkligen service i en klass för sig! Hawa är OTROLIG på sitt jobb och såg till att vår vistelse blev underbar! Läget är otroligt - en bit från byn - men magiskt vackert! Ingen lyx men otroligt hemtrevligt och fridfullt, vi kände oss så välkomna och omhändertagna! Dessutom hjälper de till att anordna utflykter med en lokal mycket bra guide (och då har jag provat flera!). Magiska bad!”

• NDAME Paje Hotel Gästbetyg: 7

”Bra med en bra möjlighet att välja i olika smaker.”

• ”Mycket bra frukost!”

• ”Maisha Matamu Hotel är definitivt att rekommendera! Stranden utanför hotellet, personalen, miljön, poolen, maten och hotellet.. Allt är perfekt! Var ute och reste med en kompis i tre månader och detta var faktiskt det enda stället vi stannade två hela veckor på! Jag har bott på MÅNGA olika hotell runt om i världen och det är sällan jag träffat på så trevlig personal. Väldigt hjälpsamma, pratglada och fick en att känna sig mer än välkommen. Nu i efterhand när ja sitter i regniga Sverige så hade jag lätt kunnat lägga hela min månadslön för att åka dit och bara äta en frukost med havsutsikt igen. Tack för en fantastisk upplevelse, vi syns nästa år igen!”

• Zula Zanzibar Gästbetyg: 9

”Bra läge vid stranden och en fin pool. Fina rymliga rum.”

• The Sands Beach Resort Gästbetyg: 8

”Låg precis vid stranden. Rymliga rum, bra städat, vänlig personal och jättegod mat.”

• Your Zanzibar Place Gästbetyg: 5

”Personalen”

• ”Otroligt vackert! Verkligen lika drömmigt som på bilderna! Mycket god mat och det mesta gick att lösa när man frågade. Ägaren är mycket trevlig och en av killarna som jobbar på restaurangen var otrolig! När servicen var som bäst var den verkligen top notch!”

• ”Favorithotell på Zanzibar, var här för tredje gången. Smidigt med All Inclusive men provade även den nya restaurangen som kommer att få betydligt fler besök nästa gång. Älskar piren och allt det gröna i trädgårdarna. Syns att det är lagt mycket omtanke på alla planteringar.”

• B4 BOUTIQUE Gästbetyg: 10

”Allt”