2. Hotelanmeldelser for Kroatien
  3. Hotelanmeldelser for Kroatien
Kvarner Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Apartment Frida Rab Point fra anmeldelser: 10

"Venlig personale med flexibel tjek in og out. Lejligheden var veludstyret især i køkkenet."

• Apartman Gina Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden er super ren, med en fantastisk beliggenhed, 5 min gang fra den gamle bydel Labin, hvor der er flere restauranter. Der er privat gratis P, køkken med udstyr til en god kok, rummeligt badeværelse og soveværelse samt en lille have. Værtinde Djana er sød og hjælpsom. Det er 45 minutters kørsel fra Labin til forskellige seværdigheder. Stedet er ideel til par og familier med 2 børn op til 10 år."

• Villa Mihaela Point fra anmeldelser: 4

"Udsigten"

• Apartment by the sea Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig beliggenhed lige ved stranden"

• Villa Mulberry Point fra anmeldelser: 10

"Excellent..."

• Tijara Apartment Point fra anmeldelser: 10

"Super flot lejlighed, der var alt hvad man skulle bruge, Beliggenhed er perfekt. Og alt var bare i top☺️"

• "Lejligheden var super lækker med alt hvad man skal bruge. Ejeren havde sat lækkerier frem til os og sendte en udførlig beskrivelse af stedet og hvordan man kommer ind. Lejligheden ligger super tæt på byen og rundt om hjørnet ligger den hyggeligste lille pub."

• Apartment Noel Point fra anmeldelser: 10

"Ganske fortrinligt sted, som vi vender tilbage til, hvis vi tager til Kroatien. Terrassen og udsigten var formidabel. Værelserne var rummelige (dejligt sted at være hvis vejret er dårligt). Køkkenet havde et bredt udvalg af redskaber og apparater (og hvis vi manglede noget, sørgede værterne for at det blev købt ind til os). Vi følte os så hjerteligt taget imod af værterne Mariana og hendes mand. Meget praktisk beliggenhed hvis man ønsker at rejse rundt på øen med bil. Også gode muligheder for at tørre badetøj og snorkelgrej på terrassen."

• Holiday Home Fiori Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk udsigt over hele Kvarnerbugten. Hyggelig og velindrettet lille lejlighed i 2 plan med egen parkeringsplads. Tagterrasse med egen pool, Jacuzzi og overdækket terrasse. Værterne er meget venlige og hjælpsomme."

• Apartment Drazica Point fra anmeldelser: 9

"Enkel og fin lejlighed. Beliggenhed helt i top. Der var stilke og roligt og alligevel tæt på alting."

De 30 bedste ferieudlejninger i Kvarner

baseret på 433.418 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com