Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Viro – hotelliarviot
  3. Lääne-Virumaa – B&B- ja majataloarviot
Lääne-Virumaa Tarkistettuja arvioita bed & breakfasteista ja majataloista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Katariina Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 8

”Hyvä ja keskeinen sijainti. Ystävällinen henkilökunta. Epäkuntoinen TV saatiin nopeasti vaihdettua toimivaan.”

• Palmse Manor Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 9

”Aamiainen oli hyvä mutta kevyempiä vaihtoehtoja jäi kaipaamaan.Tässä on huomioitava, että kausi ei ollut alkanut, olimme ainoita vieraita, ja aamupala oli tehty vain meille”

• Katariina Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 7

”Sijainti”

• Ämmamoori Maja - Mother-in-Law's House Arvioiden pistemäärä: 10

”Vastaanotto oli erittäin ystävällinen. Aamiainen oli oivallinen, sen sisältö vaihteli ja se tuotiin asuntoon juuri sovittuna aikana. Asunnot (omamme ja ystäviemme) olivat tarkoituksenmukaiset ja hyvin siistit. Sijainti oli hyvä Lahemaan kansallispuistoon tutustumiseen. Meille jäi todella miellyttävä muisto tästä majapaikasta.”

• Katariina Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 9

”Hommikusöök hea.”

• Katariina Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 10

”Hiljainen. Hyvä aamupala”

• Guest House Rannaliiv Arvioiden pistemäärä: 9

”Koirien kanssa olimme viikonlopun täällä taas. Upeat lenkkeily paikat meren rannalla. Kauppa 300m päässä. Rauhallinen paikka. Tulemme taas uudestaan!”

• Guest House Rannaliiv Arvioiden pistemäärä: 8

”Ystävällinen henkilökunta ja hyvä sijainti. Hyvä aamupala.”

• Käsmu Holiday House Arvioiden pistemäärä: 10

”Henkilökunta oli todella ystävällistä ja ennen matkaa viesteihin vastattiin nopeasti. Huoneisto oli todella siisti ja sänky oli iso ja hyvä nukkua. Keittiöstä löytyi kaikki tarpeellinen. Koira oli tervetullut ja koira myös viihtyi.”

• Palmse Manor Guesthouse Arvioiden pistemäärä: 7

”Kartanosta puistoineen!”