2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Södra Léman-sjön Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• L'Auberge des 4 Vents Gästbetyg: 8

”Mysigt, ombonat, rent och snyggt.”

• ”Fantastisk personal. Värdinnan i receptionen var otroligt gullig och så hjälpsam och serviceminded. Läget med utsikt över sjön (om man som vi valt det) var underbart. Trafik nedanför men då kan man stänga balkongdörren om man störs. Bra läge i staden. Fint kunna sitta ute och äta frukost. Restaurang i huset som var bra. Parkering i närheten i garage.”

• Hôtel du Palais Gästbetyg: 10

”vi tog oss tid att välja vår sovplats. Det var en trevlig upplevelse med massor av gamla dekorationer, korridorerna är långa. chefen är mycket tålmodig och ler, vi bestämde oss för att komma tillbaka för att se honom.”

• Hôtel Continental Gästbetyg: 10

”Klassiskt hotel med tidstypiska franska stilen. Något slitet men rent. Stort rum och fin utsikt över sjön. Trevligt bemötande och bra frukost.”

• Hotel Le Léman Gästbetyg: 9

”Härligt med läget vid vattnet. Mysigt hotell.”

• ”bra frokost”

• Hôtel Des Princes Gästbetyg: 7

”läget på sjökanten”

• Hôtel du Palais Gästbetyg: 10

”första gången vi kommer till denna stad och första hotellet ville vi prova ingen besvikelse, storleken på rummen och inredningen på denna plats gjorde att vi ville stanna längre privat parkering är verkligen en höjdpunkt för endast 9 euro och under tak kan du sova gott för ingenstans finns parkering så här”

• Le Bellevue Gästbetyg: 3

”Balkongen och läget”