2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Iseosjøen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Sebino Omtalescore: 7

«Beliggenhet»

• Ostello Del Porto Omtalescore: 8

«Vi spiste ikke frokost der. Personalet var alltid hyggelige og hjelpsomme. Snakket greit engelsk.»

• Hotel Sebino Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig og god service. Første natta virket ikke aircondition skikkelig og da fikk vi et annet rom med en gang. Hotellet er veldig sentralt»

• Hotel Sebino Omtalescore: 8

«Veldig fin plass for stopp for gjennomreise. God restaurant på gateplan med uteservering.»

• Hotel Lovere Resort & Spa Omtalescore: 9

«hjælpsomt personale. Veldig rent og godt»

• Hotel Miralago Omtalescore: 9

«Sjarmerende plass, veldig hyggelig og gjestfritt personale, god mat. Følte oss veldig velkommen. Vi fikk benytte garasjeplassene langt utover utsjekkingstiden.»

• Ostello Del Porto Omtalescore: 6

«Helt super beliggenhet. Helt grei frokost og et rimelig boalternativ. Hotel verter var hyggelige og hjelpsomme. Lå på sove"sal" på 15 kvadrat, 6 køyesenger og mix. Greit nok om jeg ser vekk fra mannen som snorket så mye at jeg måtte klatre ned fra sengen og dytte på han. Kanskje rom med bare kvinner neste gang. Kommer gjerne tilbake når veiarbeid er ferdig😊»

• Hotel dell'Angelo Omtalescore: 9

«Fine og nyoppussede rom. Fin restaurant/pizzeria i hotellet. God frokost. Fin beliggenhet ved Lago d'Iseo.»

• Relais I Due Roccoli Omtalescore: 10

«Fantastisk hotell med vakker utsikt over sjøen og veldig profesjonelt personale som fikk oss til å føle oss veldig ivaretatt. Nydelig mat og vin i restauranten!»

• «Fantastisk beliggenhet, hyggelig personale og god service.»

De 25 beste hotellene i Iseosjøen

basert på 29 295 hotellomtaler på Booking.com