2. Opinions d'hotels de Vietnam
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Lao Cai
Lao Cai Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Hmong Wooden Home Puntuació: 10

"Situació ideal i propietaris un 10"

• Surelee Homestay Puntuació: 9

"El personal, la ubicació, la naturalesa, les activitats, el menjar"

• Muong Hoa Hmong Homestay Puntuació: 10

"Lloc molt tranquil i apartat del centre. Hem estat molt còmodes i a més, vam tenir l’oportunitat de celebrar el dia de la dona amb la família de la casa. Ens van fer sentir com unes més de la família. Hem estat molt ben acollides, ens ha agradat molt l’experiència. Súper recomanable! 🥰"

• So H'mong Homestay Puntuació: 8

"Estava ubicat fora de la ciutat amb un jardí molt maco. Les indicaccions de com arribar-hi eren molt clares. La habitació es com a les fotografíes pero no esta tancada amb l’exterior i si fa fred es nota el canvi de temperatura. El bany és compartit. Els propietaris són encantadors i el sopar dels dos dies va ser bonissim amb productes del seu hort. Vam estar-hi molt comodes."

• Sapa's Soul Puntuació: 10

"Un allotjament molt comode, amb molt bona ubicació en mig de la natura. Els propietaris son molt amables i t’ajuden amb tot el que necessitis, lloguer de moto, rentadora, recomanacions… El preu es genial per el bon servei que ofereixen amb un esmorzar inclòs deliciós. Cal destacar també el hot pot espectacular que preparen. La habitació tenia molt bones vistes i el llit era molt còmode."

• Viet Duc Guest House Puntuació: 10

"La propietària és molt atenta, qualsevol cosa que necessitis t'ajudarà. L'hotel és molt correcte pel preu, net, habitacions grans i llits còmodes."

• May Kim Ta Phin Homestay Puntuació: 10

"Sobretot l’smsbilitst de ls responssble i , molt recomsnsble fer uns excursió smb ells"

• Sapa's Soul 2 Puntuació: 10

"Meravellos homestay envoltat de muntanyes i amb unes vistes impressionants. Summer i el seu equip son superamables i cuinen uns plats bonissims. Bons trekkings a prop sortint del mateix allotjament i tots els serveis que necessites (taxi, laundry, reserva de transport...). Bon lloc per a relaxar-se i desconnectar."

• Sapa Tatu Homestay Puntuació: 10

"Homestay molt tranquil, net i confortable. Nomes hi vam estar una nit abans d agafar el tren del mati cap a Hanoi i com que vam sortir molt d hora ens va donar un esmorzar per emportar molt generos! Molt recomenable!"

• Sapa indigo inn Puntuació: 9

"L’smsbilitst del personsl"