2. anmeldelser av hoteller i Hellas
  3. anmeldelser av ferieboliger i Lasithi
Lasithi Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Paradise Studios Omtalescore: 10

«Det beste var plasseringen like ved stranden. Vårt rom i 2.etasje hadde utmerket utsikt fra balkongen. Betjeningen var meget hjelpsomme.»

• Athena Rooms Omtalescore: 9

«Beliggenhet»

• «Allt du trenger av utstyr og rent og pent»

• Myrtos Mare Suites Omtalescore: 10

«Beliggenheten er helt nydelig, med utsikt mot havet og lyden av bølgene fra havet. Rolig gate og skjermet balkong, vi bodde øverst i andre rad mot promenaden. Leiligheten er kompakt, men oppleves romslig. Stor dobbeltseng med gode madrasser. Skinnende rent og praktiske løsninger. Myrtos strand er kjempefin med en rolig stemning. Vi gikk flere fine turer i nærområdet, med god hjelp av vår vert Lisa som lånte oss en nyttig turbok. Vi følte oss så velkomne og godt mottatt i Myrtos. Tusen takk til Lisa for et flott opphold i Myrtos Mare Suites - vi håper vi kan komme tilbake hit en gang!»

• Thalassa Apartments Omtalescore: 8

«Nydelig beliggenhet»

• Sea Breeze Omtalescore: 10

«Alt var perfekt. Leiligheten har alt man trenger, mye komfortabelt, skjønne senger, nært til alt. Kjempe fint innrede. Utsikten er fantastisk, man kan t.o.m bade i havet rett nedenfor. Det finnes gratis parkering rett utenfor. Vertene Irene og George er kjempe hyggelige og behjelpelige og passer på at man alltid har det bra. De velkommer med diverse små spesialiteter fra egen produksjon. Det er den beste leilighet vi har leiet i dem 7 ukene vi har fartet på hele Kreta. Takk for oss og vi kommer garantert tilbake.»

• Irene Villa Omtalescore: 8

«Et flott sted litt utenfor sentrum. Stor fin hage med fint basseng, roligt og alltid ledige solsenger. Kort vei til stranden. Meget behjelpelig vertskap»

• Citrus Exclusive Omtalescore: 10

«Alt»

• Kleopatra Suite Omtalescore: 10

«Vi har hatt en avslappende uke i dette fine huset. Veldig komfortabelt å bo her. Fin stor terrasse og takterrasse. Vi fikk en hjertelig velkommen og rundvisning. Det var kaffe, te, frukt, vann og hjemmebakt kake på plass da vi kom. Vi ble kontaktet om alt var i orden mens vi var der, lett å få kontakt ved spørsmål. Da vi reiste fikk vi med oss gave (olivenolje, urter og raki), så koselig. Vi glemte en E-reader, det ble oppdaget da vi ikke var så langt unnå….den ble kjørt til oss, for en service! Vi kan anbefale dette stedet.»

• Elounda Collection Houses Omtalescore: 9

«Utsikten»