2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Route de la Lavande Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• La Clorinde Gästbetyg: 8

”Underbar fantasifull inredning och en härlig värdinna. Inbjudande och god frukost. Bra service.”

• Longo Mai Gästbetyg: 10

”Mycket charmigt att bo i ett gammalt hus i den äldre delen av Apt. Mycket stilren inredning, trivsamt och fräscht. Vi uppskattade särskilt tillgången till ”sun area” där man ser ut över takåsarna och stadens omgivningar. Värdarna är exceptionellt trevliga och tillmötesgående. Vi skulle definitivt bo där igen om vi kommer tillbaka till Apt.”

• ”Lugnt och bra läge. Trevliga ägare och god frukost utomhus med ägg bl a från gården.”

• Le Jardin de Mazan Gästbetyg: 10

”Personalen, frukosten, rummet, trädgården och allt runtomkring var helt enastående. Ett av de bästa B&B vi har bott på.”

• ”Konstnärligt rum, trevlig personal och god frukost som serverades i hotellets kök vilket var väldigt trevligt.”

• ”Ett väldigt vänligt bemötande, väldigt hjälpsam personal. Platsen är finare än vad bilderna visar. Gångavstånd till den lilla fina byn. Rekommenderas varmt.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Route de la Lavande

baserat på 17 366 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com