2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Lesachtal Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alpenhof Strenge Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht is voortreffelijk! Je kunt in de omgeving prachtige wandelingen maken. Ontbijt was erg goed, avondeten was ook erg lekker en voedzaam. Kamer was goed, balkon met schitterend uitzicht over het dal. Als de wolken aan je voorbij trekken, dan weet je dat je goed zit...”

• Gasthof-Pension Waldfriede Beoordelingsscore: 10

“Claudia en Toni staan 7 dagen per week voor je klaar: altijd met goede zin en met leuke humor. Toppers! Hygiëne is uitstekend. Eten is geweldig. Zoek je rust en gemoedelijkheid dan zit je hier helemaal op je plek.”

• Alpenhof Strenge Beoordelingsscore: 9

“Het was een.aangename verrassing. Prachtige locatie!”

• Der Paternwirt Beoordelingsscore: 10

“Het diner”

• Der Paternwirt Beoordelingsscore: 8

“Bij aankomst waren we zeer verheugd dat we voor een onze mooie, rustige en goed verzorgde vakantie bij Hotel “ Der Paternwirt” waren uitgekomen. De omgeving is zeer mooi en de eigenaren en het personeel hebben ons een prachtig verblijf gegeven. Het hotel en onze kamer waren zeer schoon en ons bed was heerlijk. Het eten was goed en ook het ontbijt was zeer goed en zeer smakelijk. Er wordt ook veel gebruik gemaakt van lokale producten wat ons zeer aansprak. In de badkamer hadden ze hun eigen douchezeep met echte honing uit de omgeving wat voor een heerlijke geur en goede lichaamsverzorging zorgt ;) Wij bevelen der Paternwirt dan ook graag aan en komen vast en zeker nog eens terug!”

• Gasthof-Pension Waldfriede Beoordelingsscore: 10

“Topvakantie gehad. Zeer lekker eten (iedere avond weer een lekker menu anders dan de vorige avond). Perfect, rustige ligging om te wandelen en tot rust te komen. Uiterst vriendelijke & behulpzame gastvrouw Claudia, chefkok Toni & hun zoon! Gaan zeker nog een beetje terug!”

• Gasthof-Pension Waldfriede Beoordelingsscore: 10

“Mooie, schone kamers en heerlijk gevarieerd eten. Fijne gastheer en gastvrouw.”

• Alpenhof Strenge Beoordelingsscore: 10

“Alles was goed diner,ontbijt,personeel was super aardig en dan het uitzicht geweldig”

• Lesachtalerhof Beoordelingsscore: 8

“Prachtige omgevving”