Liébana Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartamentos El Haya Beoordelingsscore: 10

“Bij aankomst kregen we een ruimer appartement aangeboden , dit beschikte over 2 eenpersoons bedden van 90 cm ipv het tweepersoonsbed van 150 cm in het andere appartement , op onze leeftijd wel zo prettig. Dit Appartement was ook voorzien van een oven en driepits inductie ipv tweepits. De bedden waren goed, evenals de Wifi. Boodschappen kun je in Potes doen, ongeveer 15 minuten rijden. Fuente De met de kabelbaan is ook ongeveer 15 minuten rijden. Gastheer was behulpzaam en vriendelijk.”

• Olmares Apartamento Picos de Europa Beoordelingsscore: 10

“Allereerst, het uitzicht is adembenemend mooi! Mooier krijg je ze je niet. Het appartement authentiek in prachtige stijl in een rustige omgeving. Mogelijkheid om te barbecuen, knus bij de openhaard te zitten of lekker buiten op het terras. Volledige keukeninrichting, wasmogelijkheid en een doche&bad. Mooie dorpje Potes op 15minuten. Vergeet ik bijna gastvrouw Eva te bedanken die werkelijk alles in werking stel om je het naar de zin te maken. De prijs is het helemaal waard!”

• Apartamentos Alquitara Beoordelingsscore: 9

“Ik was ziek toen ik aankwam en mocht eerder inchecken. Heb heerlijk bij kunnen komen in een ontzettend knus en gezellig ingericht appartementje met balkon. In het keukentje was alles aanwezig. Een hartelijke en behulpzame ontvangst door Estella. Heb ook mijn was mogen doen. Was weer fit om mijn wandeltocht te volbrengen.”

• Maile Apartamentos Beoordelingsscore: 9

“Prachtig appartement, zeer vriendelijk personeel!”

• Casa Matapalacios Beoordelingsscore: 9

“Het hele huisje en inrichting was prima. Mooie tuin met ruime terras.”

• Apartamentos Nevandi Beoordelingsscore: 9

“Warm ontvangst met heerlijke cake. Het appartement was super schoon. Handdoeken werden halverwege ververst. Het babybedje stond klaar met zelfs babyshampoo (en een badeendje). Kortom een geweldig en rustig appartement met alles erop en eraan, een formidabel verblijf.”

• Apartamento El Nial de Potes Beoordelingsscore: 9

“De mooie locatie. Appartement meer dan ruim genoeg voor twee personen. Ruime badkamer met wasmachine. Het contact met de host verliep gemakkelijk via Whatsapp. Inchecken verliep vlot.”

• Apartamento Picos de Europa Beoordelingsscore: 9

“Eenvoudig maar schoon en comfortabel op een mooie locatie.”

• Apartamentos Villa de Potes Beoordelingsscore: 10

“Heel sfeervol huis en erg mooie ligging, midden in het historische centrum”

• El mirador de la torre Beoordelingsscore: 9

“Goed uitgerust, alles was schoon en compleet. Een uitstekend bed met prima kussens”

De 30 beste vakantiewoningen in: Liébana

gebaseerd op 15.841 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com