2. Hotelanmeldelser for Belgien
  3. Hotelanmeldelser for Liege provinsen
Liege provinsen Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ryad Mogador Liège Point fra anmeldelser: 9

"Flot værelse, i marokkansk stemning"

• ibis budget Aachen Raeren Grenze Point fra anmeldelser: 3

"Placering"

• Mercure Liege City Centre Point fra anmeldelser: 8

"Vi havde igennem booking.com en parkeringsplads. Da vi ankom var der ikke nogen parkeringsplads. Det samme galt dagen før. Hvorfor melder booking kom at der er plads. Jeg vil ikke ud og finde en parkeringsplads når jeg tror jeg har en. Fremover skal dette være i orden. Jeg gå på nettet og fortælle hvad man bliver budt igennem booking.com"

• "Et hyggeligt, moderne, roligt atmosfære og anderleds sted. Venlig personale. Der bliver serveret morgenmad på værelset."

• Royal Hotel-Restaurant Bonhomme Point fra anmeldelser: 5

"God beliggenhed med Grotterne lige bag hotellet, udmørket morgenmad"

• Amosa Liège City Centre Hotel Point fra anmeldelser: 4

"Vi havde booket en lejlighed (til 1 voksen og 2 børn) og et hotelværelse (til 1 voksen og 1 barn), da vi var 5 rejsende. Hotelværelset var meget fint, rent, behageligt og god størrelse og der var ikke noget at udsætte her. Personale var generelt høflige og serviceminded. Dejligt med Saint Denis Parking (P-hus) i kort gå afstand fra hotellet (bemærk, at det er mod betaling - 16 EURO i døgnet)."

• YUST Liege Point fra anmeldelser: 10

"Jeg synes, at det var et godt hostel, hvor der var plads til alle uanset alder. Dog kunne jeg godt ønske mere kommunikation. Måske var det der ikke, fordi jeg ikke taler fransk. Meget stort og lyst værelse. Værelset har sit eget badeværelse med bad og toilet."

• Hotel IL Castellino Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenhed, husets charmerende indre."

• B&B HOTEL Liège Rocourt Point fra anmeldelser: 8

"Pænt, nydeligt og et godt sted til overnatning."

• ibis Styles Liege Guillemins Point fra anmeldelser: 9

"Flink og sødt personale, vi fik en skøn velkomst selvom vi ankom efter 19.00, personalet var super til byde os velkommen og forklarer om hotellet."

De 30 bedste hoteller i Liege provinsen