2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för semesterboenden i Lika-Senj
Lika-Senj Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Apartment Petra i Nikola Gästbetyg: 10

”Kolla, Plitvice Lakes syn lämnar en utan andan.... Boendet är fantastiskt, rent, bekvämt, precis lagom för en familj,du parkerar utanför fönstret på det väckra gården, du är 500 m från huvudvägen mot kusten eller Zagreb i det tysta, lugna, 5 min promenad till restaurangen "Gurman" som.är fantastiskt och precis på andra sidan av vägen är "Studenac" affären där du hittar allt du behöver. Plitvice Lakes ingång nr.1 är kanske 5 min borta med bil...Kör du förbi, eller vill du besöka Plitvice så är det här stället helt rätt!!!”

• Apartment Vegas Gästbetyg: 10

”Jätte bra lägenhet med allt man behöver i den fina staden Novalja. Jätte bra med pool, framför allt när man har barn. Promenadavstånd till allt man behöver. Super bra med air conditioning och fönster som går att mörklägga. Lägenheten är full utrustad och det saknas verkligen ingenting, välstädat är den med. Super trevliga ägare.”

• ”Jag var där i Januari, men lägenheten var varm och skön. Lagade inte mat, men fanns bestick, glas etc. Överlag väldigt nöjd.”

• Apartment Nicol Gästbetyg: 8

”Högt läge med utsikt från balkongen. Bra parkering. Bra instruktion via whats app om läget.”

• Karla Babić Gästbetyg: 10

”Vi stannade i 2 nätter, mycket fint boende, välstädat, utmärkt läge vid city, tillmötesgående och trevlig ägare. Kan varmt rekommendera denna lägenhet.”

• BMB Apartments Gästbetyg: 10

”Allt man behövde fanns, man fick tandborste, rakhyvel, tvål osv skönt att slippa tänka på sådana grejer. Värden var jätte trevlig och hjälpsam.”

• Old bridge Gästbetyg: 8

”Helt ok 👍”

• ”Det var nära till stranden och nära till centrum. En liten kort promenad så var man framme! Köket var fullt utrustat med allt, om man ville äta alla dagens måltider i lägenheten med en stor kyl med frysfack. Vi åt frukosten där med utsikt mot havet!”

• Apartman Ivka Gästbetyg: 10

”Värden var väldigt trevlig och tillmötesgående trots att vi blev sena och kom sent på natten.”

• Villa Poseidon Gästbetyg: 9

”Riktigt bra lägenhet, stort, 2 wc / badrum, 2 sovrum och vardagsrum/kök var stort. Balkongen på nedervåningen var super bra, direkt utgång till poolen. Bra kök med diskmaskin, kaffemaskin och allt anant du behöver (fråga efter disktabletter) Personalen (unga tjejer/killar) bodde i källaren och var till stor hjälp, trevliga! 😊 Bra smart TV, Netflix o massa kanaler. Parkering utanför AC i alla rum, 3 st.”

De 30 bästa semesterboendena i Lika-Senj

baserat på 91 229 recensioner för semesterboenden på Booking.com