Lille Métropole Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Bambou & Olivier Chambres d'Hôtes Beoordelingsscore: 7

“Voldoende”

• La Demeure Marcquoise Beoordelingsscore: 8

“Hele vriendelijke dochter en moeder. Lekker net buiten Lille, goeie WiFi, Mooie grote tuin en veranda waarvan gebruik gemaakt kon worden. Parkeerplek voor de deur. Heerlijke douche.”

• Ferme de la Forterie Beoordelingsscore: 10

“Mooi rustige plek Gezellig in gericht Vriendelijke mensen Je voelt je er gelijk thuis Fijne douche Was maar 1 nachtje maar erg genoten”

• Les Glycines Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie in buitenwijk van Lille, vlakbij de Villa Cavrois. Heel schoon en bijzonder vriendelijke host ! Je hebt een kamer en grote badkamer en suite tot je beschikking!”

• KRISKO Beoordelingsscore: 8

“Auto staat binnen een omheining. Rustige plek. Goed ontbijt. Vriendelijke eigenaar. Hebben er maar 1 nacht geslapen als tussenstop, dus veel meer kan ik er niet over zeggen.”

• Chambre au petit Chateau Beoordelingsscore: 10

“Hele bovenverdieping voor ons zelf inclusief een speelkamer met billiard en darts. Dit alles in een smaakvol ingericht huis. Uiterst aardige ontvangst door Celine en haar man. Gratis parkeerplaats voor de deur.”

• Chambre d'hôtes la Teinturerie Beoordelingsscore: 10

“Prachtig verblijf in een oud fabriekspand. Je slaapt in een aparte kamer in het huis van Laurent. Laurent staat altijd voor je klaar met tips in de omgeving. Ontbijt was heerlijk vers. De parkeerplaats was ideaal! @Laurent: Hartelijk dank voor het prettige verblijf!”

• “Het ontbijt was prima verzorgd! Wij reisden met een kleine caravan, deze kon op de privé parkeerplaats achter een hek met codeslot veilig staan.”

• LA PORTE ROUGE RBX Beoordelingsscore: 9

“De inrichting en de vriendelijke ontvangst”

• HÔTELYA - Lille Villeneuve d'Ascq Beoordelingsscore: 9

“voor ons was het ontbijt top alsook de locatie”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Lille Métropole

gebaseerd op 6.191 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com