2. Hotelbeoordelingen Slowakije
  3. Hotelbeoordelingen Slowakije
Liptov Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Koliba Greta Beoordelingsscore: 7

“Het was er lekker stil.”

• Hotel Kultúra Beoordelingsscore: 10

“Het vriendelijke personeel. We konden een uur eerder ontbijten dan voorzien was en we kregen een vers bereid roerei geserveerd. De locatie is perfect.”

• Penzion Fako Beoordelingsscore: 9

“De goede services door de eigenaresse. Prima appartement”

• Hotel Liptov Holiday *** Beoordelingsscore: 1

“Niks”

• Penzión Moravica Beoordelingsscore: 7

“Het appartement was ruim en schoon met vanaf het balkon hadden we uitzicht op het zwembad. - We hadden half pension geboekt en zowel het ontbijt als diner waren van prima kwaliteit. Veel lokale gerechten.”

• “Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, inbegrepen ontbijt en dinner van goede kwaliteit. Food bij de horelbar van hoge kwaliteit”

• Tri Vody Demänovská Dolina Beoordelingsscore: 10

“Zeer nette locatie, met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartement zeer schoon en ruim opgezet. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Tatra gebergte. Ook het bijbehorende restaurant U Medved'ov is een echte aanrader. Naast het goede eten (zowel diner als het ontbijt) is de service en vriendelijkheid voortreffelijk!”

• Motel Ranč Beoordelingsscore: 6

“Het bed lag goed.”

• Hotel Áčko Beoordelingsscore: 6

“Het feit dat er een zwembad bij was. Op de lobby van de eerste verdieping stond een voetbaltafel en een pooltafel die kosteloos waren.”

• Štúdio Liptovský Trnovec Beoordelingsscore: 8

“Heel schattig huisje in een mooie omgeving. Hele lieve gastvrouw en we kregen veel tips om leuke dingen te doen.”

De 30 beste hotels in: Liptov