2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions d'hotels de Portugal
Lisbon Region Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Carcavelos Beach Hotel Puntuació: 8

"Ben situat a prop de la platja, una mica allunyat de Lisboa. Estació de tren a 15 minuts. Tracte del staff absolutament meravellós. Llits còmodes. Espectaculars vistes des de la zona d’esmorzar, situat a la 8a planta. Tenen una molt nona piscina."

• "El personal"

• room00 Lisboa Hostel Puntuació: 7

"Els llits són molt cómodes i els wc+dutxes estaven a totes hores molt netes."

• Browns Avenue Hotel Puntuació: 10

"L’establiment, l’esmorzar, el personal, les instal.lacions, … fantàstic i excel,lent"

• Be Poet Baixa Hotel Puntuació: 10

"Ens ha agradat moltíssim!!! És un hotel petit però actualitzat recenment: tant les habitacions com els banys com la resta de zones comunes estàn reformades i impecables. Els llits són còmodes (vam dormir com bebés) i tot està netíssim. I a sobre, està al centre de Lisboa, al carrer ppal.de Baixa, i sense sorolls (vam pensar que hi hauria alguna molèstia per aquest tema, però no). Però tot això no tendria cap valor si no fos pels professionals que hi treballen: volem agraïr moltíssim a Soraia la seva amabilitat, la seva professionalitat i les bones recomanacions amb les que ens va fer molt més agradable l'estància a la ciutat. I també volem agraïr molt especialment el tracte afectuós i amable per part de Ana Paula, la cap del restaurant Al Dante, que es va preocupar per nosaltres i va tenir especial atenció en saber de la indisposició de la meva dona. Gràcies, ens vàrem sentir molt ben cuidats en tot moment!!!"

• Empire Lisbon Hotel Puntuació: 8

"El llits i els coixins eran confortables."

• AMMA Lisboa Hotel Puntuació: 9

"L'esmorzar era molt bo. Tenien el detall de tenir una gerra d'aigua a l'habitació cada dia preparada."

• "Tot súper bé situació aparcament les habitacions confortables i bon esmorzar tot súper bé molt recomanable vam repetir una nit més"

• Hotel Canada Puntuació: 8

"Allotjament ideal per passar la nit, molt bona relació qualitat preu. Estava molt net"

• "Vam arribar molt tard i ens van atendre de meravella. L'habitació hi tenia tot el necessari. Esmorzar molt complert amb molta varietat (dolç i salat)."