2. Opinions d'hotels de Regne Unit
  3. Opinions d'hotels de Regne Unit
Llac Lomond i el parc nacional de Trossachs Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Les sales per relaxar-se i llegir de que disposen, darrera els grans finestrals que donen al jardí. El sopar i la noia que ens va atendre molt correcte."

• Inveraray Hostel Puntuació: 6

"Personal molt amable. Espai per cuinar amb taules per menjar Dutxes fora de l'habitació amb aigua calenta"

• "Las vistas són espectaculares"

• "L’ubicació"

• "L'esmorzar excel.lent. La situació al costat del Loch Ard és inspiradora i el jardí és preciós."

• County Hotel Puntuació: 8

"Molt bon esmorzar :) Ens van deixar carregar cotxe elèctric i ens van salvar el viatge :) Les habitacions tenen lavabo molt net i amb tot el necessari."

• Rooms Above Sugar Boat Puntuació: 10

"Tot, es molt nou, el personal molt agradable y te un bon restaurant on es menja molt be"

• Inveraray Hostel Puntuació: 9

"La cuina és molt nova i està molt ben equipada. La zona és molt tranquila i allunyada de les zones més poblades. Els altres clients eren molt tranquils i respectuosos."

• Arrochoile Puntuació: 10

"L'amabilitat de l'amfitriona, les instal·lacions, el lloc,...ens va agradar molt"

• Inversnaid Bunkhouse Puntuació: 10

"L’estança ha sigut molt agradable, el personal és molt proper i en tot moment han fet per que ens sentim còmodes. L’ambient és molt agradable i invita a passar bons moments de riure i gaudir."