2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner UK
Loch Lomond & The Trossachs National Park Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• The Winnock Hotel Gästbetyg: 8

”Fin miljö. God mat. Väldigt trevlig och hjälpsam personal.”

• Rosslea Hall Hotel Gästbetyg: 8

”Härligt ställe med vacker natur. God mat och dryck. Trevlig personal. Sköna sängar.”

• Loch Long Hotel Gästbetyg: 4

”Handdukstork fungerar inte Middag var dåligt tillagad överstekt torrt kött Läckage i duschen som sprutar upp i taket fel på ventil vid påfyllning av toaletten som dånande likt en slagborr maskin”

• ”Mycket bra rum och väldigt prisvärt. Bra läge nära till det mesta. Mina förväntningar blev överträffade med tanke på hur bra priset var.”

• ”slående vacker natur vackert hotell”

• ”Hotellet överträffade mina förväntningar. Rummet var större än förväntad, både badkar och stor dusch, te/kaffe och strykbreda. Allt var verkligen super bra, trevlig och fräsch. Inget full pott dock pga att vi åt inte på hotellet så har ingen aning om frukost osv. Annars rekommenderas hotellet varmt.”

• The Tarbet Hotel Gästbetyg: 8

”Väldigt fin gammal byggnad som varit ett Inn sedan urminnes tider. Bra säng och mycket trevlig personal.”

• County Hotel Gästbetyg: 8

”Lugnt läge. Möjlighet att variera frukosten. Parkering.”

• ”Trevligt och hjälpsam personal. Trevligt och rent rum. God frukost.”

• ”Receptionisten kunde inget om spa tider. Kunde varit mera hjälpsam.mkt fint spa”