2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hoteller i Frankrike
Loire-Atlantique Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Golden Tulip La Baule Omtalescore: 10

«Stort rom. Restaurant i samme bygg. Frokost som gikk utenpå fransk standard. Ikke noe å sette fingeren på.»

• SOZO Hotel Omtalescore: 10

«Einmaliges Ambiente - perfekte Lage»

• «Best av alt var renhet og ekte hotelltradisjoner med sengeopprydding hver dag. Frokostbordet var helt topp og hyggelig personal. Beligenhet er vel hva den er, det er ikke mer enn et motell men en av høy kvalitet. Liker du å jogge på morgenen så har du mange koselige muligheter omkring! Uslåelig pris for alt dette!»

• «Nettes Personal, Lage»

• «Gode og rimelig familierom. Veldig bra beliggenhet på vår reiserute fra Lourdes til Normandie. Kort biltur inn til koselige Nantes.»

• Hôtel Astoria Omtalescore: 9

«Hyggelig betjening og super beliggenhet i forhold til togstasjonen og trikk. Fine omgivelser med botanisk hage og kunstmuseet like ved. Vi fikk rom på baksiden av hotellet og det var stille og vi hadde balkong. Overraskende god og variert frokost.»

• «Gode senger, fin kjøkkenkrok. 2 stoler på rommet.»

• Hôtel Le Saint Christophe Omtalescore: 10

«Dette er nok det koseligste hotellet jeg har vært på, nydelig rom og service!»

• «Nærhet til bysentrum, kongressenter og jerbane»

• «Perfekt sted å stoppe for en overnatting. Kom gjerne på dagstid, da det er perfekt sted å gå tur med elven. I tillegg er det rett ved siden av en 1-stjernet Michelin restaurant. Den var stengt når vi var der. Men stedet krevet sikkert uansett at en lager reservasjon i god tid.»

De 30 beste hotellene i Loire-Atlantique

basert på 177 540 hotellomtaler på Booking.com