2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Loiret Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Des Cedres Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed med bil der kan parkeres gratis på gaden hvis man er heldig. Ca.10 min.at gå til hovedgaden.Meget venligt personale overalt på hotellet og man følte sig meget velkommen. Dejlig store værelser og pænt badeværelse. Stor have med møbler til afbenyttelse så praktisk med børn. Fin pris og billig morgenmad."

• Comfort Hotel Orleans Saran Point fra anmeldelser: 5

"Tæt på motorvejen"

• Logis Hotel Le Cerf Point fra anmeldelser: 8

"Et fint ældre hotel med charme og fine forhold til en overnatning og sikker parkering i gården. Vi fik det sidste værelse - som havde skråvæge, men selv det fungerede fint. Vi savnede ikke noget."

• Belvedere Montargis Amilly Point fra anmeldelser: 5

"Søde værtsfolk"

• Hôtel Inn Design Resto Novo Montargis Point fra anmeldelser: 8

"Simpelt, rent lille værelse og for en nat er det fint. . Sov godt og hørte ikke trafikken (lukket vindue) Morgenmaden lidt rodet . Jf prisen er det ok"

• Ibis budget Orléans Sud Comet Point fra anmeldelser: 7

"En ok overnatning. Rummet var rent og sengene ok. Der var det som der skulle være. Personale var super flinke."

• HOTEL LES 3 VALLÉES Point fra anmeldelser: 10

"Super fint lille hotel, som passede SÅ fint til vores overnatning. Skønt med personale i receptionen som også kunne tale engelsk. Vi fik præcis hvad vi ønskede os! Fri parkering, TV, Kaffefaciliteter, Internet og gode senge😀"

• Logis Hôtel Le Relais Louis XI Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig beliggenhed første række til floden. Smagfuld indretning og dejlig morgenmad."

• Hotel La Villa Marjane Point fra anmeldelser: 8

"Meget hyggeligt og pænt."

• Grand Hôtel de l'Abbaye Point fra anmeldelser: 9

"De historiske rammer"