2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Lucca Area Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Il Giardino sulle mura Omtalescore: 8

«Beliggenheten var perfekt. Nydelig terrasse. Fine bad. Velutstyrt kjøkken. Verten var generøs ved innsjekk og veldig hyggelig.»

• «Perfekt beliggenhet. Veldig hyggelig og behjelpelig eier. Alt i alt et nydelig opphold. Anbefales.»

• Finca del Sol Omtalescore: 10

«Leiligheten, som består av fem store rom med egne bad, ligger meget sentralt i Lucca, innenfor murene. Det er gangavstand til alle deler av den gamle byen. Likevel er det stille og rolig. Verten er meget hyggelig og hjelpsom. Den italienske frokosten var god. Verten var til stede under hele måltidet og serverte ønsket type te og kaffe og etterkom ellers alle ønsker. F.eks behovet for gluten- og laktosefri mat. Store og funksjonelle rom og bad, og gode senger. Alt virker helt nyoppusset. Rent og pent. Vi var flere som reiste sammen. Ett av rommene hadde balkong, der var det fint å sitte med et glass vin om kvelden. Alt i alt et veldig hyggelig sted å bo for et lengre eller kortere opphold i Lucca.»

• «Flott beliggenhet, bra leiligheten i 1.etg med alt du trenger og air condision. Veldig rent og pent. God kommunikasjon med utleier gjennom booking.com Lucca er et flott reisemål.»

• Finca del Sol Omtalescore: 9

«Sentralt og hyggelig plass. Stort deilig rom med stor og god seng. God frokost. Veldig hyggelig vertskap!»

• «Nydelig hus med fin beliggenhet i nærheten av gamlebyen i Lucca. Gratis parkering var også et stort pluss! I tillegg var verten vår Arianna veldig hjelpsom og hyggelig mot oss, og svarte raskt på meldinger. Det var også så fint å spise frokost på takterrassen. Alt i alt et supert opphold!»

• «Sentralt, fin og stor leilighet med stor terrasse.»

• Casa Paolina Omtalescore: 10

«Helt fantastisk, beliggenhet midt i smørøyet, stoooor leilighet, hyggelige Antonio, følte oss som konger»

• «Flott beliggenhet midt i gamlebyen.»

• Agriturismo La Conte Omtalescore: 7

«Frokost helt genial. Personalet utrolig hyggelig og hjelpsom.»

De 30 beste ferieboligene i Lucca Area

basert på 27 152 omtaler av ferieboliger på Booking.com