2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Luneburg hede Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Wohnung in Lüneburg Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden lå perfekt for os.Så min forventning til stedet da jeg valgte det opfyldte det. Skøn lejlighed,rent,flot velkomst med vin og chokolade,samt kaffe og the til fri afbenyttelse...Ekstra service vi fik lov til at parkere ved huset.Kan kun anbefale stedet."

• Studiowohnung in Bergen/Bleckmar Point fra anmeldelser: 9

"Imødekommende vært, god og funktionel indrettet med god plads og alt hvad man skal bruge til et par overnatninger + flotte æg fra stedets høns. Sjovt at vågne op til hanegal."

• Haus Osterwiese Point fra anmeldelser: 9

"Vores værter var desværre ikke hjemme, men vi skrev sammen og fik koden til nøgleboksen. Virkelig pæn lejlighed med gode senge."

• Ferienwohnung am Schwimmteich Point fra anmeldelser: 9

"Super nemt ift. sen ankomst med nøgleboks. Lejligheden er hyggelig indrettet, lidt tilbagetrukket fra vejen og med en dejlig baghave. Værtinden kom med kaffe til os om morgenen, som gjorde det ekstra hyggeligt. Hvis vi er i området igen, vil vi helt sikkert vælge det en anden gang."

• Wohnen im Heidehaus Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig lille 2 personers ferielejlighed i stille område ud til skov og golfbane. Lejligheden er stilfuld indrettet, og har alt hvad du skal bruge. Det virker til at den er nyrenoveret, og alt var rent og pænt."

• Haus der Sonne Point fra anmeldelser: 9

"Super fint sted. Dejligt rent."

• NEU! Ferienwohnung Zur Linde Point fra anmeldelser: 6

"Godt sted men kunne godt bruge nogle bedre senge og hovede puder"

• Blumenvilla 3 mit Sauna, Garten Point fra anmeldelser: 5

"Nemt at finde og tæt supermarked og restauranter Lækkert badeværelse"

• Seminaris Hotel Lüneburg Point fra anmeldelser: 8

"Enkelt og stilfærdigt"

• Lüneburg Zentral Point fra anmeldelser: 9

"Charmerende lejlighed midt I burn"

De 30 bedste ferieudlejninger i Luneburg hede

baseret på 43.310 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com