3. Hotelbeoordelingen: Autonome Gemeenschap Madrid
Autonome Gemeenschap Madrid Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Vincci The Mint Beoordelingsscore: 10

“We werden hartelijk ontvangen en kregen zonder vragen een upgrade van onze kamer naar 'superior'. We zaten daardoor aan de achterzijde van het hotel, waar het rustig bleek te zijn. We hoorden niets van de drukste straat van Madrid, de Gran Via, waar dit hotel is gelegen. De bedden waren fijn, aan de harde kant maar dit hebben wij graag. De douche stroomde ook goed. Er is een doos tissues, handzeep aan de wastafel; kleine details die het maken. Je verschiet wel even als je binnenkomt; je komt meteen uit op de wastafel. Maar dit stoort verder niet. Alles was proper. Het kussenmenu is een pluspunt maar uiteraard betaal je hiervoor (een 4-sterrenhotel hoort een kussenmenu aan te bieden). Het hotel is verder centraal gelegen.”

• Hotel Cortezo Beoordelingsscore: 7

“De locatie”

• Hotel Puerta America Beoordelingsscore: 5

“Zeer vriendelijk personeel, zeker aan het ontbijt!”

• Motion Chueca Hostel Beoordelingsscore: 1

“Niets, kamers waren slecht, ontbijt was slecht personeel was zeer onvriendelijk.”

• Hard Rock Hotel Madrid Beoordelingsscore: 7

“Mooi hotel, vriendelijk personeel en mooie kamer.”

• Pestana CR7 Gran Vía Madrid Beoordelingsscore: 9

“Lekker en uitgebreid ontbijt, werd vaak aangevuld. Mogelijkheid om in de ochtendzon te ontbijten. Centraal gelegen in Madrid, vanaf het hotel kan je makkelijk te voet naar de verschillende wijken. Als je toch zin hebt om minder te stappen, ligt het vlakbij de metro. Na een drukke dag is het fijn om nog de mogelijkheid te hebben om te genieten van het weer en/of drankje op de rooftop. Het restaurant heeft ook een sports bar die heel de dag open is en een pizzeria die 's avonds open is.”

• Emperador Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt en zwembad”

• Dear Hotel Madrid Beoordelingsscore: 8

“Locatie was top!”

• Room Mate Mario Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was geweldig, personeel fantastisch, locatie uitstekend”

• Eurostars Madrid Tower Beoordelingsscore: 7

“Locatie, ontbijt en personeel was top! Jassmine hielp mij erg goed en dacht mee in oplossingen, zeer gewaardeerde medewerkster!”