2. Hotelbeoordelingen Colombia
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Magdalena
Magdalena Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• ECOCABAÑAS DIOSA JAGUAR tayrona Beoordelingsscore: 10

“Personeel was niet normaal aardig! Mega behulpzaam, reageert snel op Whatsapp en een heel warm welkom! Kamer voelt ook aan jungle suite.”

• Coffee House Minca Beoordelingsscore: 7

“Hotel ligt iets hoger dan de rest, hierdoor heb je minder geluidsoverlast. Zwembad is klein maar prima om in af te koelen na een hike.”

• Costeño River Minca Beoordelingsscore: 10

“Aardig personeel , complimenten aan de chef en de barman ! Doen er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken.”

• El Refugio Minca Beoordelingsscore: 8

“Mooie kamer, goed bed, airco erg fijn. Lekker ontbijt. Vriendelijke eigenaresse. Mogelijkheid om was te doen voor een betaalbare prijs.”

• Hostal Mama Tayrona Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige locatie met zeer lekker eten! Je kan er met al je vragen terecht.”

• Mundo Nuevo Eco Lodge Beoordelingsscore: 10

“Ons favoriete verblijf tot nu toe. Het zwembad is heerlijk en de omgeving eromheen perfect om tot rust te komen. Het uitzicht is geweldig, perfecte spot voor sunset. Leuke hike te ondernemen vanaf het hotel. Al het personeel was super vriendelijk en het (vegetarische) eten erg lekker.”

• Selva Maria Tayrona's Hostel Beoordelingsscore: 8

“Aardig personeel, top locatie als je maar park tayrona wilt gaan. Alleen was hrt moeilijk te vinden ala je geen bereik hebt.”

• Hostal Recuerdos del Tayrona Beoordelingsscore: 8

“Personeel was erg vriendelijk, prima zwembad. Het hotel ligt ideaal voor een hike in het park.”

• CASA ENCANTADA Beoordelingsscore: 10

“Het fijn ingerichte guesthouse heeft comfortabele kamers, en de gemeenschappelijke ruimte is fijn ingericht rondom het lekker zwembad. Het personeel verdient een dikke 10. Santiago zorgt onophoudelijk voor alle gasten, en is een fantastische gastheer en zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Dankjewel, Santi!!! Ons verblijf van een week in Casa Encantada was geweldig. De lokatie, bij de boulevard, strand en het mooie centrum, is ideaal.”

• The Blue House Hostel Beoordelingsscore: 8

“Privé kamers hebben alle benodigdheden. Verder heeft het hostel een mooi zwembad, skylounge en kleine gym. Alex heeft ons heel lief geholpen met al onze vragen!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Magdalena

gebaseerd op 23.597 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com