2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Manche Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Les Terrasses Poulard Point fra anmeldelser: 9

"Med hotellets beliggenhed og den sydvendte udsigt fik vi præcist det, som vi havde drømt om: en stor oplevelse af det fantastiske Mont Saint Michel over et døgn med tidevandet og lyset, der skifter. Sengen var også placeret fint foran vinduet og værelset var pænt og rent og roligt og det samme var badeværelset, der også havde en fin udsigt fra vores værelse 203 :)"

• Best Western Hôtel Montgomery Point fra anmeldelser: 9

"Charmerende gammel bygning. Dejligt stort værelse."

• ibis Avranches Mont St Michel Point fra anmeldelser: 3

"Morgenmad fin"

• Mercure Granville Le Grand Large Point fra anmeldelser: 9

"."

• Mercure Granville Le Grand Large Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten fra morgenmadsrestauranten lige til vandet. Fællesterrassen var også fantastisk. Vi nød take away på terrassen til solnedgang. Supersødt personale overalt. Alt var godt"

• La Mère Poulard Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed. Udsigt. Størrelse på værelse. Atmosfære."

• Hotel Rose Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig hyggeligt hotel, hvor vi boede i en hytte med græstag i haven. Fabelagtigt sted, med gamle træer der gav skygge, lille møbleret terrasse foran hytten. Vi elskede det! Morgenmad i hovedhuset eller "to go" - vi benyttede begge dele, og det var dejligt at kunne hente en pose med brød og kaffe og tage den med på den korte tur langs floden til Mont Saint Michel - som vi tog på de lejede cýkler hotellet tilbød - 2 euro for hele opholdet. Cyklerne var ikke just nye - men de virkede og det var en fin måde at komme rundt på. Meget fredeligt og roligt og dejligt, taget i betragtning at hotellet ligge lige ved siden af en ad Frankrigs mest besøgte attraktioner."

• Hôtel Vert Point fra anmeldelser: 9

"Hotel Ligger en Sankt Michael område, og køre det nermer at besøg kloster."

• Mercure Granville Le Grand Large Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt hotel, med god comfort. Den skønneste udsigt fra balkonen ud over havet. Vi var vildt fascineret over tidevandet!"

• ibis Granville Port De Plaisance Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var fantastisk. Savner en elkedel på værelset."

De 30 bedste hoteller i Manche