Maremma (kust) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Capo D'Uomo Beoordelingsscore: 8

“Hotel op bijzondere locatie: hoog gelegen op soort klif, met prachtig uitzicht op zee en verderop gelegen Mont Argentario. Op loopafstand van het centrum van Talemone. Vanaf het hotel een trap naar de zee.”

• “Rustige ligging. Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Mooi onderhouden zwembad met ligstoelen. Heel goed restaurant.”

• “We kregen een echt super grote kamer met balkon met uitzicht over de zee Ook mochten we alom 7 uur in restaurant eten Om dat we graag om 8 uur de formule 1 race wilde kijken”

• Hotel Conchiglia Beoordelingsscore: 8

“Het hotel is mooi centraal gelegen in Porte Ercole, aan rustig pleintje, op nog geen 100 meter van het gezellige havengebied. De eigenaar is zeer vriendelijk en hulpvaardig en spreekt uitstekend Engels. De kamer is goed, met goede bedden, functioneel badkamer en twee kleine balkons. Onze fietsen konden we in een overdekte ruimte opladen en veilig stallen.”

• “Ligging interieur”

• Park Hotel Residence Beoordelingsscore: 1

“-”

• Bike&Boat Argentario Hotel Beoordelingsscore: 7

“locatie”

• Podere del Priorato Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk rustige locatie. Een prachtige villa met een schitterende tuin en een mooi zwembad. Prima verzorgd, vooral Italiaans georiënteerd ontbijt. En heel vriendelijke mensen.”

• Fattoria Cirene Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie in een feëriek kader met groot zwembad.”

• Hotel La Caletta Beoordelingsscore: 8

“Ligging aan zee met mogelijkheid om in zee te zwemmen. Er is een zandstrand opgemaakt aan het hotel. Restaurant met super mooi uitzicht over de baai. Op wandelafstand van het gezellig haventje.”