2. Opinions d'hotels de Turquia
  3. Opinions de cases i apartaments de Regió del Màrmara
Regió del Màrmara Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• "Tot, ha anat molt bé"

• Tophane Suites Puntuació: 10

"La situació excel·lent, allunyat dels llocs més turístics però molt ben situat pel que fa als serveis i el transport públic. Tot el personal un 10. Hi tornaria a allotjar me sense dubtar-ho!!"

• Cube Suites Puntuació: 10

"Situació Personal"

• White Pearl Apart Puntuació: 8

"La localització, personal molt amable, bona qualitat-preu"

• Ore Pera Suites Puntuació: 9

"La ubicació, la tranquil·litat, neyeja"

• Çetinluxuryhome Puntuació: 10

"Caseta de dos plantes que te tot el necessari per estar, netissim i molt confortable. Zona tranquila i molt centric, repetirem segur!"

• "La ubicació és perfecte, estàs a literalment 3 minuts de la Mezquita Blava i Santa Sofía. El lloc permet arribar al centre en molt poc temps, podent tornar per dinar o descansar i seguir amb les visites turístiques. El més important d'aquest establiment és la persona que el regenta, el Sr. Ahmet. És la persona més amable i atenta que m'he trobat mai viatjant. Està atent i intenta ajudar en tot el que puguis necessitar, tant a Istambul com a l'apartament. Per últim, el preu és extremadament bo, nosaltres vam estar 7 dies i va ser molt econòmic, permeten poder fer més activitats o àpats en millors restaurants a la ciutat."

• Apart Hotel Hippodrome Puntuació: 9

"La ubicació es perfecte, a dos minuts de Santa Sofia, la mesquita blava.....habitacions i llits molt confortables. L'esmorzar a la terrassa estava molt bé. El personal que ens va atendre va ser molt atent i interessat en tot el què necessitàvem, sobretot en Sezgin. Va resoldre tots els nostres dubtes i ens va donar molt bona informació."

• Alhambra Apart Hotel Puntuació: 9

"Situació. Personal amable. Net."

• Elegance Aparts Cihangir Puntuació: 9

"Net, cèntric (a prop de la plaça Taksim), llit molt còmode, parets insonoritzades, barri molt tranquil, tovalloles impecables, El Bullidor d'aigua, focs i el microones ideal. El balcó de la 1a planta petitet però bé per poder-hi fumar...les vistes no són genials però n'hi ha prou. La tele té moltíssims canals en molts idiomes. La recepció està 24h, contacte constant a través de booking enviant indicacions, i un cop allà molt agradables, servicials i atents en tot moment, Els 2 germans sempre amb un somriure i bones maneres, gràcies Youssef per explicar i respondre'm tantes preguntes del teu país, fins i tot ensenyar-nos videos de cuina :-)"