2. Opinions d'hotels de Marroc
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Marràqueix-Tensift-Haouz
Marràqueix-Tensift-Haouz Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Atlas Imoula Puntuació: 10

"Una hospitalitat increïble per part dels amfitrions. Ens van oferir tota la flexibilitat necessària per fer del nostre viatge una experiència de 10. Ell mateix ens va recomanar un guia per fer l'ascens al Toubkal, 10/10, ens van esperar amb un te apunt i el dinar boníssim a taula !"

• Dar Rahaothello Puntuació: 10

"El lloc molt maco i acollidor. Molt ben situat i tranquil. Una decoració senzilla i agradable, igual que les habitacions. El pati interior li dona molta tranquilitat al lloc. El Hamsa i la Nazah molt agradables i acollidors. Molt bon tracte amb nosaltres. Exelent. L'esmorzar molt bo i complet. Ens haguéssim quedat molts més dies. Repetirem"

• Riyad zen oasis Puntuació: 9

"Els nois responsables són molt amables, l'edifici està ben restaurat i la terrassa és molt agradable."

• Riad Adrar Puntuació: 5

"habitacions netes i boniques. Piscina."

• Aghmat Lodge Guest house Puntuació: 9

"Es preciós per desconectar!"

• "El Riad espectacular"

• Atlas Prestige Puntuació: 9

"El menjar és molt bo i els llocs comuns són molt acollidors. Tot plegat, fa que t'hi trobis molt a gust."

• Riad Minami Puntuació: 9

"Em van ajudar amb tot el que els hi vaig demanar"

• Atlas Chalet Armed Puntuació: 10

"Lloc, situació I tracte"

• "Servei impecable, sopars i esmorzars abundants. Personal molt atent i amable. Instal•lacions excepcionals, podríem dir de luxe."