2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen Mexico
Riviera Maya Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Riviera Maya Suites Beoordelingsscore: 10

“De tropische tuin, het heerlijke super mooie zwembad, geweldig vriendelijk personeel..gewoon alles was geweldig. Wij waren met een gezin en hebben volop genoten...het is een plek voor mensen die rust zoeken in het gekke drukke Playa del Carmen...er is geen bar en het is geen feest plek, maar een prachtige tropische paradijs met heel veel bijzondere dieren..heel leuke bungalows en het strand dichtbij , echt vakantie!”

• “Het is een prachtig en ruim appartement wat precies is zoals op de foto's. We konden niet persoonlijk worden ontvangen door de eigenaresse omdat ze niet in de stad was, maar konden contact met haar leggen via whatsapp. Als we iets misten/nodig hadden werd hier vrijwel direct op gereageerd en werden we voorzien door de rest van het personeel. De keuken was ontzettend ruim en beschikte over veel apparatuur. Er lag zelfs een extra Europese stekker. De badkamer was ruim met een heerlijke regendouche. De slaapkamer was ontzettend ruim en toch gezellig. Het bed was comfortabel en er was een grote flatscreen tv waarop je films/series kon kijken. De 3 zwembandjes op het dak die gedeeld worden met iedereen die in de andere appartementen verblijft, waren heel fijn om tot je beschikking te hebben. Het was er steeds heel rustig, mogelijk omdat we er in het laagseizoen waren. Ook de wasmachine was heel fijn om tot onze beschikking te hebben! Het is een was/droog combinatie, maar toen ik via whatsapp aangaf dat ik liever mijn kleding zou willen uithangen, stond er meteen iemand voor de deur om een wasrek aan te geven. Het is gelokaliseerd op een wat afgelegen plek, waardoor je geen last hebt van omgevingsgeluid. Je kunt best lopend bij restaurants komen, maar het is makkelijker/prettiger om dat met een fiets/scooter te doen, vooral 's avonds en zeker als je naar Tulum beach wilt gaan. Al met al zouden we dit verblijf iedereen absoluut aanraden als je in Tulum pueblo wilt verblijven en behoefte hebt aan comfort en rust.”

• Mistiq Gardens Beoordelingsscore: 8

“Het comfort, uitstraling van de studio en locatie.”

• Bacab Tulum By Lockey Beoordelingsscore: 5

“De kamers waren super mooi, groot en proper en lekker fris! De hosts zijn super vriendelijk en behulpzaam. Locatie in het centrum van Tulum, veel restaurants en bars op wandel/fiets afstand.”

• Toh3, downtown Tulum Beoordelingsscore: 8

“heel mooi huis, zeer fijn zwembad”

• Marisol Beach Beoordelingsscore: 7

“De locatie”

• Las Villas Akumal Beoordelingsscore: 9

“Ondanks dat we de door reviews beruchte kamer 001 kregen, hebben wij genoten van ons verblijf. De kamer bevindt zich aan het einde van het hotel, maar daardoor hadden wij ook maar weinig andere gasten gezien. Ook de afstand naar de zwembaden en het strand was hierdoor top. De kamer is ruim, met fijne bedden en comfortabele airco. Goed uitgeruste keuken incl drinkwater voorziening en diepvries. Heel bijzonder dat de schildpadden eieren leggen op het strand bij het hotel.”

• Kiki Tulum Beoordelingsscore: 7

“Ik vond dit appartement heel fijn qua grootte. Je hebt er alles! De ruimtes zijn ruim en ziet er luxe uit. Ik vond vooral de badkamer top met de open douche naar buiten. In de ochtend kon je heerlijk in het ochtendzonnetje douchen!”

• Alizee Tower Beoordelingsscore: 10

“Schoon, nieuw, modern, nabij stad en strand”

• “Wat een fantastische plek! Zo blij dat we deze gekozen hadden. Er waren weinig andere gasten, dus we hadden de tuin voor onszelf. Heerlijk zwembad, hele fijne grote kamer met keuken en veel privacy. We hebben minder van Tulum gezien dan gepland omdat we zo fijn in de tuin lagen. We waren 3 weken in Mexico, 10 verschillende overnachtingsplekken en dit was de beste.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Riviera Maya

gebaseerd op 63.788 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com